افشاگری جنجالی درباره مهدی طارمی

به گزارش وبلاگ انجمن گفتگو، خبرنگاران: ژوزه کالادو بازیکن پیشین بنفیکا مدعی شده مهدی طارمی در ابتدا قصد داشته به این تیم بیاید، اما ناگهان به پورتو پیوسته است.

افشاگری جنجالی درباره مهدی طارمی

مهدی طارمی (زادهٔ 27 تیر 1371) است . مهدی طارمی بازیکن فوتبال اهل ایران در پست مهاجم است .مهدی طارمی برای باشگاه پورتو در لیگ برتر پرتغال و تیم ملی ایران بازی می نماید. مهدی طارمی در زمان حضور در باشگاه پرسپولیس دو بار در فصل های 95-1394 و 96-1395 آقای گل لیگ برتر ایران شد. مهدی طارمی سابقه بازی در باشگاه های الغرافه قطر و ریو آوه را هم دارد.

به گزارش وبلاگ انجمن گفتگو، یکی از کارشناسان برنامه های تلویزیونی در پرتغال بیان کرد مهدی طارمی مهاجم ایرانی پورتو قصد داشته به یک تیم دیگر برود.

ژوزه کالادو بازیکن سابق تیم فوتبال بنفیکا که میهمان یک برنامه در CMTV پرتغال بود، مدعی شد مهدی طارمی قصد داشت به تیم بنفیکا برود.

مهدی طارمی در بنفیکا

طارمی مهاجم تیم ملی ایران در اولین تجربه بازی در اروپا، ابتدا به تیم ریوآوه پرتغال رفت و در آنجا عملکرد بسیار خوبی داشت. او در سال نخست بازی در پرتغال، به عنوان مشترک آقای گلی رسید و سپس راهی تیم پورتو شد.

طارمی سال جاری دومین فصل حضورش در پورتو و سومین فصل حضورش در فوتبال پرتغال را تجربه می نماید. این مهاجم تیم ملی ایران یک گل در لیگ قهرمانان اروپا به ثمر رسانده است و چهار گل و یک پاس گل هم در لیگ پرتغال از خود بر جای گذاشته است.

این مطلب از گروه وب گردی است و تنها جنبه تفریح دارد.

منبع: رکنا

به "افشاگری جنجالی درباره مهدی طارمی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افشاگری جنجالی درباره مهدی طارمی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید