الکام جابز، فرصت ایجاد شغل در نمایشگاه الکامپ

به گزارش وبلاگ انجمن گفتگو، مدیراجرایی الکامپ درباره بخش الکام جابز گفت: تعدادی از شرکت ها که جاذب نیروی کار هستند و نیروهای درس اموخته دانشگاهی که اماده برای حضور در بازار کار هستند باهم در این بخش مرتبط می شوند

الکام جابز، فرصت ایجاد شغل در نمایشگاه الکامپ

به گزارش خبرنگار فناوری اطلاعات وبلاگ انجمن گفتگو، رضا حیدری مدیر اجرایی الکامپ در نشست خبری بیست و پنجمین نمایشگاه بین المللی الکامپ که عصر امروز برگزار گردید، گفت: حضور شرکت های داخلی با استفاده از توان داخلی به رونق این نمایشگاه یاری می نماید البته تعرفه های نمایشگاهی نسبت به سال گذشته افزایش نداشته است.

وی تاکید نمود: دونوع تقاضای ثبت نام برای استارتاپی ها و شرکت ها در نظر گرفته شده است و 750 تقاضا به ثبت رسیده است همچنین

7 شرکت از 7 کشور نیز اعلام امادگی برای حضور در نمایشگاه را دارند که هنوز حضورشان نهایی نشده است.

حیدری در پاسخ به خبرنگار فارس درباره جزییات الکام جابز شرح داد:یکی از بخش های جانبی الکام جابز است که این موضوع برای ایجاد شغل و کارآفرینی در حوزه آی تی با حمایت و سوبسید سازمان نظام صنفی رایانه ای است.

وی تاکید نمود: براین اساس، تعدادی از شرکت ها که جاذب نیروی کار هستند و نیروهای درس اموخته دانشگاهی که اماده برای حضور در بازار کار هستند باهم در این بخش مرتبط می شوند.

مدیر اجرایی الکامپ ادامه داد:پلت فرمی ارایه می گردد که توسط آن همه غرفه ها برای جذب نیروی کار اماده می شوند و پس از خاتمه جشنواره، گزارش این بخش ارائه می گردد.

وی خاطر نشان کرد:با استفاده از 1000 متر مربع سالن می توان ظرفیت مناسبی برای این موضوع اختصاص داد.

منبع: خبرگزاری فارس

به "الکام جابز، فرصت ایجاد شغل در نمایشگاه الکامپ" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "الکام جابز، فرصت ایجاد شغل در نمایشگاه الکامپ"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید