انتشار فراخوان جشنوارهاما اصفهان در آینده نزدیک ، آغاز دوباره نشست های تخصصی ماهیانه گرافیست ها

به گزارش وبلاگ انجمن گفتگو، خبرنگاران: مدیرخانه گرافیک حوزه هنری اصفهان از انتشار فراخوان دومین جشنواره و اما اصفهان که در آذرماه برگزار می شود در آینده نزدیک خبر داد.

انتشار فراخوان جشنوارهاما اصفهان در آینده نزدیک ، آغاز دوباره نشست های تخصصی ماهیانه گرافیست ها

امیرمسعود حلاج در گفت و گو با خبرنگار وبلاگ انجمن گفتگو در اصفهان درباره جدیدترین اقدامات خانه گرافیک اصفهان اظهار کرد: کتاب سال دوم حوزه هنری آخرین اثر این خانه است که دو هفته پیش از به چاپ رسیده است اما هنوز توزیع نشده است.

وی ابراز داشت: مهم ترین برنامه ای که در پیش رو داریم دومین جشنواره و اما اصفهان است که در آذرماه امسال برگزار می شود.

مدیر خانه گرافیک حوزه هنری اصفهان با بیان اینکه این جشنواره نخستین بار در سال 89 برگزار شده است، شرح داد: محور اصلی نخستین جشنواره و اما اصفهان طراحی پوستر با نگاه انتقادی به بحث معماری شهر اصفهان برگزار گشت و در دومین همایش نیز محور اصلی طراحی پوستر خواهد بود اما در روزهای آینده با انتشار فراخوانی تمامی محورها و موضوع های این همایش به اطلاع علاقه مندان می رسد.

آغاز دوباره نشست های تخصصی ماهیانه گرافیست ها از شهریورماه

وی با اشاره به اینکه در نشست های تخصصی ماهیانه گرافیست ها به نقد، بررسی و تحلیل آثار گرافیست ها می پردازیم ادامه داد: با توجه به اینکه مخاطب اصلی این نشست ها دانشجویان هستند، این برنامه به دلیل تعطیلی دانشگاه ها مدتی تعلیق شده بود که از شهریورماه بار دیگر آغاز می شود.

هدف خانه گرافیک افزایش فهم بصری مردم از طریق برگزاری نمایشگاه است

حلاج با اشاره به اینکه این خانه به تناسب زمان اقدام به برگزاری نمایشگاه هایی از کارهای گرافیست ها می کند، اضافه کرد: این خانه سیاستی برای آموزش عموم مردم ندارد اما سعی ما بر این است که با برگزاری نمایشگاه هایی فهم بصری مردم را از هنرهای تجسمی ارتقاء دهیم.

l

منبع: تسنیم

به "انتشار فراخوان جشنوارهاما اصفهان در آینده نزدیک ، آغاز دوباره نشست های تخصصی ماهیانه گرافیست ها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انتشار فراخوان جشنوارهاما اصفهان در آینده نزدیک ، آغاز دوباره نشست های تخصصی ماهیانه گرافیست ها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید