انفجار گاز در قلعه چنعان شهرستان کارون، 5 نفر کشته و مصدوم شدند

به گزارش وبلاگ انجمن گفتگو، اصل شرهانی گفت: بر اثر انفجار گاز در منطقه قلعه چنعان شهرستان کارون، 5 نفر کشته و مصدوم شدند.

انفجار گاز در قلعه چنعان شهرستان کارون، 5 نفر کشته و مصدوم شدند

به گزارش از ، عارف اصل شرهانی، مسئول روابط عمومی فوریت های پزشکی خوزستان گفت: وقوع انفجار گاز در منطقه قلعه چنعان شهرستان کارون در ساعت 21 و 38 دقیقه شامگاه آدینه، 26 شهریورماه به مرکز اورژانس 115 اطلاع رسانی شد و نیرو های امدادی بلافاصله از نزدیک ترین محل به محل حادثه اعزام شدند.

او با بیان اینکه تا کنون در این حادثه 4 نفر مصدوم شده و یک نفر جان خود را از دست داده است، اضافه کرد: نیرو های آتش نشانی و هلال احمر در محل حادثه حضور دارند و عملیات آواربرداری در حال اجرا است.

علی پهلوان، معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان خوزستان بیان داشت: در پی انفجار ناشی از گاز در یک واحد مسکونی در خیابان 8 شرقی منطقه قلعه چنعان شهرستان کارون، تیم های امداد و نجات جمعیت هلال احمر بلافاصله پس از کسب خبر به محل حادثه اعزام شدند.

او اظهار کرد: هم اکنون 7 تیم امداد و نجات جمعیت هلال احمر متشکل از 3 تیم از هلال احمر شهرستان کارون،3تیم امداد و نجات از جمعیت هلال احمر اهواز به همراه تیم واکنش سریع استان با حضور در صحنه حادثه، در حال عملیات آواربرداری و امداد رسانی هستند.

پهلوان با اشاره به حالت آماده باش بودن تیم های آنست (سگ های زنده یاب) ادامه داد: عملیات امداد و نجات ادامه دارد و در صورت احتیاج به این تیم ها به سرعت در محل حادثه حاضر خواهند شد.

گ

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "انفجار گاز در قلعه چنعان شهرستان کارون، 5 نفر کشته و مصدوم شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انفجار گاز در قلعه چنعان شهرستان کارون، 5 نفر کشته و مصدوم شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید