اکران بیلبوردهای تبلیغاتی با موضوع قم شهر ملی انگشتر

به گزارش وبلاگ انجمن گفتگو، مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی قم از اکران بیلبوردهای تبلیغاتی با موضوع قم، شهر ملی انگشتر در جاده های استان اطلاع داد.

اکران بیلبوردهای تبلیغاتی با موضوع قم شهر ملی انگشتر

میراث آریا: روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی قم، علیرضا ارجمندی روز شنبه 13 شهریورماه 1400 اظهار کرد: این اقدام با همکاری استانداری و شرکت شهرک های صنعتی قم در جاده های منتهی به استان با شعار (قم، شهر ملی انگشتر) اجرا شده است.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی قم ادامه داد: قم با داشتن 1200 هنرمند در هزار کارگاه انگشتر سازی، به اسم قطب فراوری انگشتر نقره دست ساز ایران شناخته می گردد و تبلیغات در جاده های پُردد مانند بزرگراه قم - تهران، به معرفی بهتر و بیشتر این هنرصنعت می انجامد.

او گفت: به علت شیوع کرونا و محدودیت های تردد، اپلیکیشن چهار سوی هنر با هدف فروش اینترنتی محصولات زیورآلات سنتی و انگشتر قم با همکاری خوشه انگشتر استان، راه اندازی شده است.

ارجمندی اسم کرد: انگشترسازی و تراش سنگ های قیمتی و نیمه قیمتی برای ساخت نگین انگشتر، رشته های مرتبطی هستند که با استقبال جوانان روبرو شده است و تا به امروز کلاس های آموزشی مناسبی در این خصوص از سوی این اداره کل برگزار شده است.

منبع: توریسم آنلاین

به "اکران بیلبوردهای تبلیغاتی با موضوع قم شهر ملی انگشتر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اکران بیلبوردهای تبلیغاتی با موضوع قم شهر ملی انگشتر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید