بازیکن تیم ملی فوتبال عراق از حضور در این تیم انصراف داد

به گزارش وبلاگ انجمن گفتگو، اسامی بازیکنان تیم ملی فوتبال عراق برای بازی با هنگ کنگ و کامبوج اعلام شد. عراق 18 و 23 مهرماه به ترتیب به مصاف این دو تیم خواهد رفت.

بازیکن تیم ملی فوتبال عراق از حضور در این تیم انصراف داد

اعلام اسامی عراقی ها در حالی انجام شده که به گفته باسل کورکیس مدیر تیم ملی عراق جستن میرام بازیکن این تیم از همراهی عراق انصراف داده است. این اقدام میرام خشم و ناراحتی مسئولان فدراسیون فوتبال و سرمربی عراق را در پی داشته است.

کورکیس گفت: از تصمیم جستن میرام شوکه هستم و کوشش کردم که او را از این تصمیم منصرف کنم. دو بازی مهم پیش رو داریم ولی او روی تصمیمش مُصر است و از من خواست که این موضوع را به فدراسیون و سرمربی تیم منتقل کنم.

مدیر تیم عراق ادامه داد: من این موضوع را به کاتانچ سرمربی تیم منتقل کردم و او ناراحت شد. کاتانچ از من خواست که یکبار دیگر با این بازیکن صحبت کنم تا از تصمیمش برگردد. من همه چیز را شفاف به مردم می گویم تا بدانند بازیکنی که از حضور در تیم ملی امتناع می نماید قبلا چه بوده و هرچه دارد از تیم ملی است.

یک منبع مطلع در این ارتباط به سایت کوره گفت که دلیل تصمیم جستن میرام بازی حساسی است که با تیم کولومبوس در لیگ آمریکا دارد و این بازی دو روز بعد از خاتمه دیدار تیم ملی عراق با کامبوج است. برای همین این بازیکن تصمیم گرفته تا آن دیدار حساس را از دست ندهد و عراق را همراهی نکند.

به گزارش وبلاگ انجمن گفتگو، تیم ملی فوتبال عراق در مرحله دوم مسابقات انتخابی جام جهانی 2022 با ایران، کامبوج، بحرین و هنگ کنگ همگروه است.

منبع: خبرگزاری مهر

به "بازیکن تیم ملی فوتبال عراق از حضور در این تیم انصراف داد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازیکن تیم ملی فوتبال عراق از حضور در این تیم انصراف داد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید