بیانیه باشگاه پرسپولیس در آستانه دربی 90، عزم جزم طرفداران، سرخپوشان را مصمم تر می نماید

به گزارش وبلاگ انجمن گفتگو، باشگاه پرسپولیس در آستانه دربی 90 تهران بیانیه ای صادر کرد.

بیانیه باشگاه پرسپولیس در آستانه دربی 90، عزم جزم طرفداران، سرخپوشان را مصمم تر می نماید

به گزارش وبلاگ انجمن گفتگو و به نقل از سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، در این بیانیه آمده است: طرفداران پرسپولیس بار دیگر نشان دادند حمایت از تیم محبوب شان، بخش لاینفک از برنامه ها و تفکرات آنهاست. باشگاه پرسپولیس قطعاً در هر دوره و زمانی به این حضور و عزم جزم می بالد و بابت این تدارک برای حمایت از سرخپوشان برای دربی، قدردان طرفداران و سپاسگزار خدای متعال هستیم.

تردیدی نیست که باقیمانده بلیت های این مسابقه تا قبل از سرانجام مهلت در ساعت 6 صبح فردا (یکشنبه) توسط طرفداران خریداری خواهد شد و این مسئله انگیزه ای مضاعف برای کوشش بیشتر اعضای تیم فوتبال پرسپولیس است که با تمام وجود می خواهند دوستداران وفادار خود را با شادی و لب های خندان از استادیوم روانه نمایند. عزم جزم طرفداران، همه ما را مصمم تر از قبل نموده است.

همچنین از طرفداران دعوت می کنیم با توجه به استقبالی که از این بازی خواهد شد به عوامل برگزاری مسابقه در برقراری هر چه بیشتر نظم یاری نمایند.

ضمن آنکه از طرفداران می خواهیم مانند همواره با نهایت احترام نسبت به عوامل برگزاری مسابقه و تیم داوری برخورد داشته باشند و امیدواریم داور مسابقه هم از ستاره های اصلی این مسابقه باشد.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "بیانیه باشگاه پرسپولیس در آستانه دربی 90، عزم جزم طرفداران، سرخپوشان را مصمم تر می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بیانیه باشگاه پرسپولیس در آستانه دربی 90، عزم جزم طرفداران، سرخپوشان را مصمم تر می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید