تناقض در گفتار امیر رضا خادم؛ هر روز بیشتر از دیروز، مرد هزار چهره

به گزارش وبلاگ انجمن گفتگو، حرف های متناقض امیررضا خادم هنوز ادامه دارد. از زمانی که او گفت وارد عرصه انتخابات نمی گردد تا الان که خواستار تعویق انتخابات کشتی تا بعد از المپیک است.

تناقض در گفتار امیر رضا خادم؛ هر روز بیشتر از دیروز، مرد هزار چهره

انتخابات فدراسیون کشتی هر روز داستان جدیدی را پیدا می نماید و هر روز یک اتفاق جدید در آن رخ می دهد. وقوع اتفاقات جدید در راه برگزاری انتخابات فدراسیون کشتی باعث شده که مدام شانس افراد هم برای رسیدن به کرسی ریاست فدراسیون تغییر کند. به همین دلیل هر روز استراتژی بعضی از قهرمانان هم دچار تغییراتی می گردد. به دلیل تغییر این استراتژی ها هم هر روز یک صحبت جدید مطرح می گردد. یک روز حرف از برگزاری سریع و زودهنگام انتخابات برای تعیین شدن تکلیف فدراسیون می گردد و یک روز دیگر هم بحث ائتلاف بین قهرمانان پیش می آید و روز دیگر هم که می گویند اصلا انتخابات برگزار نگردد!

امیررضا خادم از همین دسته افراد بوده که مدام با تغییر شرایط انتخابات حرف های او هم تغییر نموده است. ابتدا که اظهار داشت وارد عرصه انتخابات نمی گردد اما بعد در روز نخست ثبت نام از کاندیداها در فدراسیون حاضر شد و ثبت نام کرد! همین روند در اظهارات متناقض او ادامه داشت تا این که چند روز پیش اعلام آمادگی کرد برای برقراری ائتلاف بین کاندیداها اما هنوز تعیین نشده که تکلیف ائتلاف چه می گردد که او در پست جدیدش در اینستاگرام باز هم خبر ساز شده و خواستار برگزار نشدن انتخابات تا بعد از بازی های المپیک شده است!

او این بار در پست جدیدش اعلام نموده اگر انتخابات تا ماه رمضان برگزار نگردد، دیگر تا المپیک برگزار نگردد، بهتر است! آن هم در شرایطی که دو روز پیش بعد از قهرمانی تیم کشتی آزاد در آسیا استوری را برای این تیم منتشر کرد با این مضمون که در شرایط عدم ثبات آزار دهنده که مدتی است کشتی را احاطه نموده کسب عنوان قهرمانی با 7 مدال طلا نتیجه سعه صدر و تدبیر مربیان و مدیران فدراسیون کشتی است. پست جدید امیر خادم با استوری که برای تیم آزاد منتشر کرد کاملا تناقض دارد. کشتی اگر در شریط فعلی دچار عدم ثبات آزار دهنده است، راه نجاتش برگزاری انتخابات و تعیین شدن رئیس فدراسیون است اما چرا امیر خادم پیشنهاد می دهد که انتخابات تا بعد از المپیک برگزار نگردد؟ چه اتفاقی در این دو روز اتفاق افتاده که امیررضا خادم از عدم ثبات آزار دهنده در کشتی به برگزاری انتخابات بعد از المپیک رسید؟

امیررضا خادم عنوان نموده که با برگزاری انتخابات بعد از ماه رمضان دیگر نمی توان تصمیمات فنی اتخاذ کرد و باید کار را با تصمیماتی که پیش از این اتخاذ شده پیش برد اما مگر الان انتخابات برگزار گردد، رئیس می تواند تصمیمات کلی را اتخاذ کند؟ یعنی امیررضا خادم با این همه سابقه مدیریتی تازه متوجه این ماجرا شده است؟

از زمانی که ثبت نام برای برگزاری انتخابات شروع شد آیا امیررضا خادم که معاون وزیر ورزش و جوانان بوده نمی دانست که حداقل 75 روز برگزاری انتخابت زمان می برد و به طور طبیعی تا 90 روز هم ممکن است طول بکشد؟ بعید است این نکته را امیررضا خادم نداند. حتما اتفاقات جدیدی اتفاق افتاده که بعد از دو روز دیدگاه امیر هم تغییر نموده است اما این اتفاقات خیلی اهمیت ندارد. مهم این است که همه بداند صندلی صداقت در گفتار و تصمیم گیری ها کجاست؟ صندلی منافع کشتی و منافع شخصی در گفتار و تصمیم گیری ها کجاست؟ چطور می گردد که هر بار منافع کشتی دچار تغییر می گردد؟ مگر می گردد که دو روز پیش برگزاری انتخابات به نفع کشتی باشد و دو روز بعد به ضررش! ین نشان می دهد اوضاع و صندلی این کاندیدای ریاست فدراسیون کشتی نسبت به دور وز پیش دچار تغییراتی شده است و ربطی به منافع کشتی ندارد.

منبع: ایران ورزشی

به "تناقض در گفتار امیر رضا خادم؛ هر روز بیشتر از دیروز، مرد هزار چهره" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تناقض در گفتار امیر رضا خادم؛ هر روز بیشتر از دیروز، مرد هزار چهره"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید