توزیع 110 دستگاه آبگرمکن خورشیدی در شهرستان هیرمند

به گزارش وبلاگ انجمن گفتگو، در هفته درختکاری منابع طبیعی و آبخیزداری سال جاری تعداد 110 دستگاه آبگرمکن خورشیدی در روستای ملاعلی شهرستان هیرمند توزیع شد.

توزیع 110 دستگاه آبگرمکن خورشیدی در شهرستان هیرمند

به گزارش از ، وبه نقل از روابط عمومی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری سیستان وبلوچستان؛ عزیزالله گوهر نیا رئیس اداره حفاظت و حمایت اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری سیستان و بلوچستان گفت: مشارکت مردم در بخش منابع طبیعی از مهمترین اهداف این اداره کل است که طرح حفاظت مشارکتی می تواند گامی مهم در جهت کاهش خسارت ها در عرصه های جنگل و مرتع کشور باشد. اجرای این طرح می تواند تحولی در امر فرهنگ مصرف انرژی روستا ها و کاهش مصرف سوخت های فسیلی فراهم سازد.

گوهر نیا ادامه داد: در این طرح اصل بر این است که بجای کاشت گونه جدید، منابع و گونه های موجود را حفظ نموده و این کار نیز به وسیله مشارکت مردم و بهره برداران امکان پذیر خواهد بود.

ایشان اضافه کرد: به همین دلیل روستای ملاعلی در شهرستان هیرمند بعنوان روستای پایلوت انتخاب و بعنوان روستای سبز معرفی و تعداد 110 دستگاه آبگرمکن خورشیدی با اعتباری بالغ بر 3 میلیارد و 600 میلیون ریال توزیع و نصب شده و در حال اجرا است.

ع

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "توزیع 110 دستگاه آبگرمکن خورشیدی در شهرستان هیرمند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "توزیع 110 دستگاه آبگرمکن خورشیدی در شهرستان هیرمند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید