جدیدترین خبر ها از گوشی مجذوب کننده ویوو X80

به گزارش وبلاگ انجمن گفتگو، گوشی های سری پرچمدار X80 شرکت ویوو جانشین سری X70 سال گذشته خواهند شد. در آخرین خبرها، بعضی از تعیینات این دستگاه آینده تعیین شده است.

جدیدترین خبر ها از گوشی مجذوب کننده ویوو X80

به گزارش وبلاگ انجمن گفتگو، مشخصات کلیدی گوشی Vivo X80 منتشر شده است. این گوشی با صفحه نمایش 6.78 اینچی، چیپست مدیاتک Dimensity 9000 و محفظه VC مربعی 4000 میلی متری عرضه می گردد. انتظار می رود سری Vivo X80 در ماه آوریل در بازار چین عرضه گردد.

پیش بینی می گردد سری Vivo X80 در اواخر ماه آوریل به عنوان جانشین سری Vivo X70 در بازار چین عرضه گردد. مدل های استاندارد و پرو X80 اخیراً در وبسایت TENAA ظاهر شده است. این وبسایت بعضی از جزئیات سخت افزاری کلیدی را فاش می نماید. می توان انتظار داشت که این گوشی ها در اواخر سال در بازار هند نیز عرضه شوند. در حال حاضر، افشاگر دنیای فناوری با نام مستعار Digital Chat Station، مشخصات کلیدی مدل استاندارد Vivo X80 را فاش نموده است که بعضی از آن ها با فهرست قبلی TENAA مطابقت دارند. با این حال جنجال اصلی پیرامون Vivo X Fold و Vivo Pad برپاست. این دو دستگاه به ترتیب اولین گوشی تاشو و اولین تبلت تاشو هستند که انتظار می رود در 11 آوریل (22 فروردین) در بازار چین عرضه شوند.

طبق گفته های Digital Chat Station، پیش بینی می گردد که گوشی Vivo X80 دارای صفحه نمایش 6.78 اینچی E5 AMOLED با وضوح +FHD، یک سوراخ پانچ برای دوربین سلفی، نرخ تازه سازی 120 هرتز و DC-Dimming باشد. می توان حدس زد که این صفحه نمایش با گواهی +HDR10 و محافظ Corning Gorilla Glass عرضه گردد. گزارش قبلی گفته بود که این گوشی با صفحه نمایش 6.5 اینچی عرضه خواهد شد.

گفته می گردد این گوشی از تراشه MediaTek Dimensity 9000 بهره می برد. گوشی Vivo X80 مجهز به موتور خطی محور X برای ارائه بازخورد لمسی واضح و یک محفظه VC مربعی 4000 میلی متری برای دفع گرما خواهد بود. باتری این دستگاه یک باتری 4450 میلی آمپر ساعتی است.

در گزارش قبلی گفته شده بود که Vivo X80 Pro از همان چیپست قدرت می گیرد و نمایشگری با میزان مشابه خواهد داشت. با این حال، گوشی +Vivo X80 Pro ممکن است صفحه نمایش کمی بزرگتر داشته باشد. گزارش قبلی ادعا می کرد که این گوشی حداکثر تا 12 گیگابایت رم LPDDR4 و حداکثر تا 512 گیگابایت حافظه UFS 3.1 خواهد داشت.

در خصوص دوربین ها، گفته می گردد که گوشی Vivo X80 با تنظیمات دوربین سه گانه، شامل سنسور اصلی 50 مگاپیکسلی GN5 سامسونگ، سنسور ثانویه 13 مگاپیکسلی و سنسور سوم 12 مگاپیکسلی سونی IMX663 ارائه می گردد. بعلاوه پیش بینی می گردد که دوربین جلوی 44 مگاپیکسلی برای گرفتن سلفی و چت تصویری در نظر گرفته شده باشد.

مشخصات فاش شده Vivo X80 تا حد زیادی شبیه به مشخصات Vivo X80 Pro است. تفاوت های کلیدی بین این دو گوشی تنها زمانی آشکار خواهد شد که به طور رسمی معرفی شوند. این احتمال وجود دارد که سری Vivo X80 همزمان با Vivo X Fold و Vivo Pad رونمایی گردد.

منبع: 91mobiles

منبع: فرارو

به "جدیدترین خبر ها از گوشی مجذوب کننده ویوو X80" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جدیدترین خبر ها از گوشی مجذوب کننده ویوو X80"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید