رئیس سازمان میراث فرهنگی وارد قزوین شد

به گزارش وبلاگ انجمن گفتگو، رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، دقایقی پیش وارد استان قزوین شد و در بدو ورود به این استان مورد استقبال عبدالمحمد زاهدی استاندار قزوین و مسئولان محلی در این استان نهاده شد.

رئیس سازمان میراث فرهنگی وارد قزوین شد

به گزارش خبرنگار وبلاگ انجمن گفتگو، دکتر علی اصغر مونسان معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، در سفر دو روزه خود به استان قزوین از تعدادی از آثار و بناهای تاریخی و نیز تأسیسات و مناطق گردشگری این استان بازدید می نماید.

معاون رئیس جمهوری در بدو ورود به قزوین با نثار گل و قرائت فاتحه به مقام شامخ شهیدان ادای احترام خواهد نمود و از منطقه نمونه گردشگری ملی باراجین، مجتمع اقامتی بام سان و دهکده طبیعت در منطقه نمونه گردشگری باراجین بازدید به عمل خواهد آورد.

بازدید از کاروانسرای سعدالسلطنه، بازدید از بازارچه بین المللی صنایع دستی قزوین، بازدید از موزه دکتر صالحی، بازدید از دولت خانه صفوی و رونمایی از چنگ کاشی معرق بیشاپور و بازدید از باغستان سنتی قزوین و برگزاری نشست با سمن های میراث فرهنگی از برنامه های روز اول سفر دکتر مونسان به استان قزوین است.

رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری همچنین با حضور در منطقه الموت، از پایگاه ملی الموت بازدید می نماید.

بازدید از قلعه حسن صباح، بازدید از مجتمع گردشگری لاله الموت، حضور در روستای گردشگری اندج و بازدید از صخره های اندج، بازدید از روستای زرآباد و زیارت امامزاده علی اصغر (ع)، بازدید از اقامتگاه بوم گردی میرزاجان و بازدید از منطقه نمونه گردشگری و دریاچه اوان، دیگر برنامه های سفر دکتر علی اصغر مونسان معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری در سفر به استان قزوین است.

منبع: میراث آریا

به "رئیس سازمان میراث فرهنگی وارد قزوین شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رئیس سازمان میراث فرهنگی وارد قزوین شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید