رئیس سازمان میراث فرهنگی وارد چابهار شد

به گزارش وبلاگ انجمن گفتگو، معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، دقایقی پیش وارد چابهار در استان سیستان و بلوچستان شد.

رئیس سازمان میراث فرهنگی وارد چابهار شد

به گزارش خبرنگار وبلاگ انجمن گفتگو، دکتر علی اصغر مونسان، امروز سه شنبه 21 خرداد 98، به وسیله فرودگاه کنارک وارد چابهار شد و مورد استقبال احمدعلی موهبتی استاندار سیستان و بلوچستان نهاده شد.

همچنین در مراسم استقبال از دکتر مونسان، علاوه بر استاندار سیستان و بلوچستان، نماینده مردم چابهار در مجلس شورای اسلامی، مدیرکل میراث فرهنگی سیستان و بلوچستان و مدیرعامل منطقه آزاد چابهار نیز حضور داشتند.

دکتر مونسان در سفر به چابهار از تعدادی از پروژه ها و طرح های گردشگری بازدید می نماید و دیدارهایی را با مسئولان استان سیستان و بلوچستان و فعالان صنعت گردشگری این استان خواهد داشت.

در این سفر که امروز و فردا انجام می گردد، مهم ترین موضوعات مرتبط با حوزه گردشگری بندر چابهار در استان سیستان و بلوچستان با حضور معاون رئیس جمهوری آنالیز خواهد شد.

کلنگ زنی مجموعه گردشگری روستای درک، بازدید از پیکره گردشگری منطقه آزاد چابهار، بازدید از ترمینال مسافربری شهید کلانتری، برگزاری نشست با فعالان بخش خصوصی جنوب استان سیستان وبلوچستان، بازدید از نوار ساحلی محور چابهار - کوائر و برگزاری نشست خبری از مهمترین برنامه های سفر دو روزه دکتر مونسان به چابهار است.

تعدادی از معاونان و مدیران سازمان میراث فرهنگی و جمعی از مسئولان استان سیستان و بلوچستان در این سفر دکتر مونسان را همراهی می نمایند.

منبع: میراث آریا

به "رئیس سازمان میراث فرهنگی وارد چابهار شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رئیس سازمان میراث فرهنگی وارد چابهار شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید