روبات خودرانی که مراکز مختلف را ضدعفونی می نماید

به گزارش وبلاگ انجمن گفتگو، شرکتال جی اخیرا روبات خودران خود که مجهز به اشعه فرا بنفش برای ضدعفونی کردن محیط های مختلف است را توسعه داده است.

روبات خودرانی که مراکز مختلف را ضدعفونی می نماید

جدیدترین روبات اضافه شده به خانواده ربات های CLOi ال جی می تواند به بهترین نحو هتل ها، مدارس، دفاتر، رستوران ها و مراکز خرده فروشی را ضدعفونی کند.

شرکت کره ای ال جی الکترونیک(LG Electronics) اخیرا از توسعه رباتی خودران خبر داده که از نور فرابنفش(UV-C) برای ضد عفونی مناطقی که بیشتر از سایر مناطق مورد لمس قرار گرفته و پرتردد هستند، استفاده خواهد نمود. ال جی میخواهد در اوایل سال 2021 روبات مجهز به اشعه فرابنفش را در اختیار مراکز آموزشی، شرکت ها، خرده فروشی ها، رستوران و مراکز حمل و نقل ایالات متحده قرار دهد.

مایکل کوسلا(Michael Kosla)، معاون شرکت ال جی گفت: ما امیدواریم که اولین روبات اشعه فربنفش ال جی به مشتریان ما آرامش خاطر دهد. همه کاربران چه مهمانان هتل، چه دانش آموزان حاضر در کلاس های درس و چه مراجعه کنندگان به رستوران و مشاغل دیگر می توانند اطمینان داشته باشند که ربات اتوماتیک ال جی به کاهش تماس آنها با باکتری ها و میکروب های مضر یاری خواهد نمود.

پیش بینی می گردد که روبات جدید ال جی به طور رسمی در نمایشگاه سی.ای.اس(CES) سال 2021 رونمایی گردد. این روبات به دلیل طراحی منحصر به فردش، قادر خواهد بود به راحتی در اطراف میزها، جایگاه ها و سایر مبلمان حرکت کند. این روبات به طور کلی در مدت 15 تا 30 دقیقه سطوح قابل لمس یک اتاق را تحت تابش قرار می دهد و قادر است با یک بار شارژ چندین منطقه را ضد عفونی کند.

کاربران می توانند به وسیله تلفن های هوشمند یا تلبت بر کار این روبات از راه دور نیز نظارت داشته باشند. این اولین ربات از سری جدید روبات های خودران CLOi ال جی است که برای معرفی در ایالات متحده طی سال 2021 برنامه ریزی شده است.،ایسنا

منبع: ایران آنلاین

به "روبات خودرانی که مراکز مختلف را ضدعفونی می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "روبات خودرانی که مراکز مختلف را ضدعفونی می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید