سمن سراها برای انجمن های مردم نهاد در ارومیه ایجاد می گردد

به گزارش وبلاگ انجمن گفتگو، مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان غربی در دیدار با مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری آذربایجان غربی از راه اندازی سمن سرا برای فعالیت انجمن های مردم نهاد در ارومیه اطلاع داد.

سمن سراها برای انجمن های مردم نهاد در ارومیه ایجاد می گردد

به گزارش وبلاگ انجمن گفتگو به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان آذربایجان غربی، جلیل جباری مدیرکل استان با حضور در دفتر مدیرکل جدید امور اجتماعی و فرهنگی استانداری آذربایجان غربی در مورد موضوعات متنوع فرهنگی و ظرفیتهای همکاری بحث و مصاحبه کرد.

جلیل جباری که به همراه معاون میراث فرهنگی استان در این دیدار حاضر شده بود با تبریک انتصاب مدیرکل جدید دفتر امور اجتماعی و فرهنگی گفت: استانداری به عنوان اصلی ترین دستگاه اجرایی استان در طول سالیان اخیر حمایت های بی دریغی از برنامه های فرهنگی این اداره کل نموده که باید از این حمایت ها تشکر و قددرانی کرد.

او به سه محور اصلی در این دیدار اشاره نمود و افزود: اجرای برنامه های فرهنگی، مطالعات مردم شناسی - اشتغال و کارآفرینی و هم چنین توانمند سازی مجامع و تشکل های مردم نهاد سه محور اصلی برای همکاری است که امیدوارم در طول سالهای پیش رو به نتایج خوبی در این زمینه ها برسیم.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان غربی توضیح داد: ما در سالهای اخیر از همکاری و تعامل انجمن های مردم نهاد برای پیشبرد اهداف سازمانی بهره برده ایم.

جباری افزود: سمن هایی که در حوزه میراث فرهنگی و گردشگری فعالیت می نمایند تعداد قابل توجهی نیستند و چنانچه افراد متخصص و علاقه مند به حوزه های مذکور درصدد راه اندازی و تشکیل انجمن های مردم نهاد همسو با اهداف این اداره کل باشند از آنها حمایت خواهیم کرد.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان غربی اشاره نمود: در طول سالهای اخیر یکی از دغدغه های اصلی انجمن های مردم نهاد نبود مکانی برای تشکیل جلسات و برنامه ریزی های لازم برای اجرای برنامه های فرهنگی بود که در این خصوص نیز اداره کل آمادگی دارد تا برای راه ندازی سمن سرا در مرکز استان همکاری های لازم را با دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری آذربایجان غربی داشته باشد.

در این جلسه مدیرکل جدید دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری آذربایجان غربی نیز گفت: اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری یکی از دستگاه هایی است که من همکاری های مستمر با آن داشته و دارم و برای همکاری با شما آمادگی کامل داشته و از برنامه های فرهنگی این اداره کل حمایت می کنم.

سید هادی طباطبایی توضیح داد: ما در دو حوزه به طور ویژه فعالیت و برنامه ریزی داریم، امور اجتماعی و فرهنگی، آنالیز آسیب های اجتماعی که در دو حوزه نیز به همکاری شما نیازمندیم.

او افزود: چنانچه اداره کل میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان غربی مکانی را به عنوان سمن سرا انتخاب کند ما نیز در تجهیز و راه اندازی آن یاری خواهیم کرد.

او اشاره نمود: یکی از برنامه های اصلی این دفتر توجه به وضعیت تفرجگاه های استان است که می توان با همکاری و تعامل یکدیگر در اینخصوص به نتایج خوب و مثبتی رسید.

در این دیدار مقرر شد جلسات مشترک کاری در طول ماه های آینده برگزار شده و موضوعات مرتبط با حوزه های میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری و نقش آنها در کاهش آسیب های اجتماعی آنالیز گردد.

منبع: میراث آریا

به "سمن سراها برای انجمن های مردم نهاد در ارومیه ایجاد می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سمن سراها برای انجمن های مردم نهاد در ارومیه ایجاد می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید