سمینار مفهوم منجی عالم در اسلام و کتاب های مقدس برگزار گردید

به گزارش وبلاگ انجمن گفتگو، خبرنگاران: نمایندگی جامعة المصطفی در اندونزی با همکاری هیئت اجرائی دانشجویان صدرا، سمینار شعبانیه با عنوان مفهوم منجی عالم در اسلام و کتاب های مقدس را برگزار کرد.

سمینار مفهوم منجی عالم در اسلام و کتاب های مقدس برگزار گردید

به گزارش وبلاگ انجمن گفتگو از قم و به نقل از روابط عمومی جامعة المصطفی، این سمینار با حضور مصدق مرحبان کارشناس مهدویت در ادیان آسمانی، خالد الوالد رئیس هیئت مدیره کالج صدرا، مدرسان، کارمندان و دانشجویان نمایندگی در سالن اجتماعات المصطفی برگزار گردید.

در این سمینار خالد الوالد اظهار کرد: نیمه شعبان روزی است که به تولد منجی عالم نسبت داده شده است و ما به عنوان کسی که بی صبرانه منتظر آن منجی هستیم باید به چند نکته توجه کنیم.

وی اضافه کرد: در روند سال های گذشته پیشرفت های شگفت انگیزی در همه زمینه ها اتفاق افتاده، از آن زمانی که شتر و اسب به عنوان وسایل نقلیه انسان ها استفاده می شد تا هم اکنون ماشین و هواپیما جای آنها را گرفته است. این پیشرفت ها در طول زمان اجرا شده اما تمدن و فرهنگ ها با بودن این تجهیزات خراب و خراب تر می گردد. به خاطر همین ما محتاج کسی هستیم که بتواند مسائل مردم را رفع کند.

در ادامه این مراسم مصدق مرحبان درباره منجی عالم از دیدگاه سایر ادیان الهی اظهار کرد: یقین داشتن به منجی عالم یک موضوع دینی نیست بلکه یک موضوع انسانی است و هر انسانی که خواستار عدالت است به این موضوع اهمیت می دهد.

کارشناس مهدویت در ادیان آسمانی در سرانجام اعلام کرد: بر حسب کتاب دیرینه سایر ادیان، این منجی از فرزندان حضرت ابراهیم (ع) است. یکی از مشخصات ظهور منجی این است که او باید در خانه خدایی که حضرت ابراهیم (ع) بنا نموده، ظهور کند.

آ

منبع: تسنیم

به "سمینار مفهوم منجی عالم در اسلام و کتاب های مقدس برگزار گردید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سمینار مفهوم منجی عالم در اسلام و کتاب های مقدس برگزار گردید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید