سینما غزل به سالن های شیراز پیوست، شروع اکران های رمضانی

به گزارش وبلاگ انجمن گفتگو، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس در مصاحبه با خبرنگاران با بیان این مطلب، گفت: اکران فیلم های سینمای دنیا از شنبه 22 خرداد هر روز دو سانس در ساعت های 18 و 21 در سینما غزل فرهنگ و ارشاد فارس انجام می گیرد.

سینما غزل به سالن های شیراز پیوست، شروع اکران های رمضانی

بهزاد مریدی به اکران فیلم بچه(THE KID) در روزهای 22و24و27 خرداد جاری اشاره نمود و اضافه کرد: افزون بر نمایش این فیلم که در دو نوبت ساعت 18 و21، اکران فیلم اتاق(ROOM) نیز در برنامه سینما غزل واقع شده است که زمان آن نیز 23و25و28 خرداد جاری در ساعت 18 و 21 است.

وی با بیان اینکه فیلم اتاق محصول سال 2016 کشور کاناداست، گفت: برنامه نمایش هفتگی فیلم های بلند داستانی ، مستند و کوتاه مطرح ایران و دنیا چهارشنبه ها در تالار حافظ سالن غزل به جای خود باقی است و ادامه دارد.

مریدی ادامه داد: برنامه سینما غزل ، در روزهای چهارشنبه در اختیار انجمن فیلم کوتاه است که به روند نمایش فیلم ها به شیوه همیشگی ادامه می دهد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس اضافه کرد: برنامه سینما غزل فرهنگ و ارشاد فارس همه روزهای هفته سانس 18 و 21 هست بجز چهارشنبه ها که سالن در اختیار انجمن فیلم کوتاه شیراز هست.

وی توضیح داد: علاقه مندان برای تهیه بلیت فیلم های این سینما می توانند به پایگاه اینترنتی shiraztic.ir مراجعه نمایند.

وی ادامه داد: نمایش هفتگی فیلم های داستانی بلند، کوتاه و مستند مطرح ایران و دنیا چهارشنبه 26 خرداد جاری ساعت 18 در سینما غزل به نمایش فیلم مستند به بهار بگویید که سال جاری نیاید اختصاص دارد که ورود برای علاقمندان آزاد است.

مریدی اضافه کرد: فیلم مستندTell spring not to come this year ساخته مشترک سعید تاجی فاروقی - میشائل مک ایوی است که برنده جایزه بهترین فیلم مستند جشنواره برلین 2015 در بخش مستقل عفو بین الملل شد و هیئت داوران از تصویر قوی این فیلم ستایش کردند.

منبع: خبرگزاری مهر

به "سینما غزل به سالن های شیراز پیوست، شروع اکران های رمضانی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سینما غزل به سالن های شیراز پیوست، شروع اکران های رمضانی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید