طارمی علیه نقدها: مغرور نیستم،برای خودم بازی نمی کنم

به گزارش وبلاگ انجمن گفتگو، اگر من بازیکن السد یا الدحیل بودم می توانستم بیشتر از 30 گل بزنم و برای آقای گلی رقابت کنم اما به همراه الغرافه رسیدن به این عدد سخت است.

طارمی علیه نقدها: مغرور نیستم،برای خودم بازی نمی کنم

من را با بونجاح و یوسف العربی مقایسه نکنید

روزنامه الوطن قطر گفت و گویی مفصل با مهدی طارمی مهاجم ایرانی الغرافه انجام داده که مهمترین بخش های مصاحبه او را می خوانید:

* اگر درباره السد یا الدحیل صحبت می کنیم ما دو باشگاهی را می بینیم که به صورت گروهی و جمعی خیلی خوب بازی می نمایند اما ما در الغرافه این اتحاد و بازی جمعی را نداریم. به همین خاطر من هر چه در توان داشتم برای تیم گذاشتم. همچنان که برای تیم ملی کشورم در جام جهانی 2018 بازی کردم.خدا را شکر توانایی های خودم را در این تیم نشان دادم اما من به همراه الغرافه حمایت کافی که بونجاح در کنار ژاوی، گابی، هیدوس و عفیف داشت را، نداشتم. همچنین در تیم الدحیل نیز حمایتی که از یوسف العربی از طریق کریم بوزضیف و ناکاجی ما داشت، را نداشتم. به همین خاطر تیم ما با تیم الدحیل السد متفاوت است و نباید من را با بونجاح و العربی مقایسه کرد.

* فصل گذشته به همراه اسنایدر حدود 14 الی 15 گل به ثمر رساندم و این گل را تنها در نیم فصل دوم به ثمر رسید اما در این فصل اسنایدر در اکثر بازی ها مصدوم بود و نتوانست در ترکیب تیم حضور پیدا کند و این عدم حضور اثرات منفی بسیاری در عملکرد تیم داشت. اعتراف می کنم که در این فصل من عملکرد خوبی نداشتم و تنها 8 گل به ثمر رساندم و این برای یک مهاجم نوک، آمار ضعیفی است اما من تصور می کنم دلیل این عملکرد ضعیف من تنها غیبت اسنایدر نبود. به نظرم تیم الغرافه نیز قربانی روشی شد که گورکوف سرمربی تیم آن را اتخاذ نموده بود. من در این روش بازی نمی توانستم بازی خودم را انجام دهم. سیستم اکثر تیم های حاضر در لیگ قطر 3-3-4 است اما گورکف زمانی که راهنمایی الغرافه را به دست گرفت از سیستم 2-4-4 استفاده کرد. بازیکنان الغرافه نتوانستند خودشان را با این سیستم وفق دهند اما برای من مشکل ایجاد نشد چون وقتی در پرسپولیس بودم با این سیستم بازی می کردم.

* به نظرم بازیکنان قطری تمام امکانات و لوازم لازم برای رسیدن به بهترین سطح فوتبال را دارند اما بعضی از آنها ذهنیتی دارند که به همراه فوتبال نوین نیز باید مسئولان این شرایط را برای فوتبال قطر فراهم نمایند تا بازیکن این فکرها را نکند. ما در بعضی بازی ها می بینیم که بازیکن کم کاری می نماید و به اندازه خودش بازی نمی نماید و تمرکز کامل روی بازی ندارد و این باعث می گردد او از جو بازی خارج گردد. بعضی از بازیکنان نیز به یک نمایش صوری روی می آورند و خودشان را به مصدومیت می زنند و این باعث می گردد که ریتم بازی به هم بخورد و سرعت بازی گرفته گردد و این چیزی است که شما در جام ملت های آسیا یا جام جهانی نمی بینید.

* بدون شک من جزو جدایی ناپذیر تیم هستم. من مغرور نیستم و برای خودم بازی نمی کنم. اینجا آمدم تا به تیم یاری کنم و عاشق بازی هایی هستم که تیم با قدرت بازی می نماید. اگر من بازیکن السد یا الدحیل بودم می توانستم بیشتر از 30 گل بزنم و برای آقای گلی رقابت کنم اما به همراه الغرافه رسیدن به این عدد سخت است.

*بدون شکل من همراه مربی و تمام کادر فنی تیم صحبت کردم و به آنها گفتم من می توانم به تنهایی بعد از اتمام تمرینات، تمرین کنم ولی آنها عذر من را خواستند و اجازه تمرین فردی به من ندادند. به استثنای یک روز که به من اجازه دادند من تمرینی اضافه داشته باشم. از زمانی که از جام جهانی روسیه و جام ملت ها به قطر برگشتم تمرینات اضافی من تنها در سالن ورزشی است و این برای یک بازیکن حرفه ای کافی نیست. یک مهاجم احتیاج به تمرینات بیشتر دارد اما متاسفانه این درخواست من از سوی کادر فنی مورد قبول واقع نشد.

* تا این لحظه هیچ کسی درباره ادامه حضورم در الغرافه با من صحبت ننموده است. من چند پیشنهاد دارم که درباره آن با مدیر برنامه هایم صحبت کردم اما اکنون در چند روز آینده منتظر می مانم تا چه اتفاقی بیفتد. در صورت عدم تمدید قراردادم مجبورم به پیشنهادات دیگر آنالیز کنم.

* گفتن اسم باشگاه هایی که به من پیشنهاد داده اند بسیار سخت است اما این را می توانم بگویم که پیشنهاداتی از باشگاه هایی که حاشیه خلیج فارس داشتم و بعضی خارج از این منطقه و به صورت تعیین از اروپا داشتم. به نظرم بازی در لیگ های اروپایی هدف هر بازیکن است. مخصوصا اینکه رقابت در آنجا بسیار سخت و نفس گیر است.

3-670

منبع: ایران ورزشی

به "طارمی علیه نقدها: مغرور نیستم،برای خودم بازی نمی کنم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طارمی علیه نقدها: مغرور نیستم،برای خودم بازی نمی کنم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید