طراحی مفهومی عجیب این کامیون با نام Faraday Future: خودران و بسیار هوشمند!

به گزارش وبلاگ انجمن گفتگو، کامیون Faraday Future که از طریق دنیل پوکورنی طراحی مفهومی شده، چشم اندازی از فردا است.

طراحی مفهومی عجیب این کامیون با نام Faraday Future: خودران و بسیار هوشمند!

این کامیون دارای مجموعه ای از سخت افزارهای نوین و همچنین هوش مصنوعی ارتقایافته است.

کامیون هایی که از هوش مصنوعی استفاده خواهند کرد، دارای سطح خودمختاری 5 هستند و نیازی به رانندگی یا کنترل عملکرد ندارند

با این حال، در دنیای تخیلی پورکورنی، وسیله نقلیه هوشمند، هوشمندی اش را فقط برای رانندگی استفاده نمی کند، بلکه از آن برای ارتباط با مردم/ وسایل نقلیه در جاده هم استفاده می کند.

شاید مجذوب کننده ترین قسمت کامیون فارادی فیوچر، پنل جلویی آن باشد که دارای یک صفحه نمایش پویا است که یا با لوگوی فارادی فیوچر روشن می شود یا می تواند به تابلوی تبلیغاتی تبدیل شود. پنل جلویی همچنین به کامیون اجازه می دهد تا با وسایل و آدم های پیرامون خود ارتباط برقرار کند و آن ها را از قصد کامیون، از جمله کاهش سرعت، چرخش و غیره آگاه می کند.

این کامیون قادر به انجام کار های بسیار بیشتر از حمل و نقل و حمل بار است، می تواند با تغییر راستا تردد، نمایش پیام ها، سفر به مکان های خاص با محموله های خاص (مانند آمبولانس یا وسایل آتش نشانی) و ارائه خدمات عمومی شهری به ما کمک کند.

هوش مصنوعی کامیون به چندین کامیون اجازه می دهد تا برای کارایی بهتر با هم همکاری کنند. این ویژگی به راحتی به چندین کامیون اجازه می دهد تا در محل بارگیری با یکدیگر ارتباط برقرار کرده و در کنار یکدیگر کار کنند، همچنین به کامیون ها اجازه می دهد تا با ایجاد یک حلقه زنجیره ای از چند کامیون، با یک کامیون در جلو و بقیه در عقب همکاری کنند. این کار به طور چشمگیری مصرف انرژی را کمتر می کند.

در حالی که کامیون فارادی فیوچر در حال حاضر فقط یک طراحی مفهومی است، آینده ای بسیار جالب و خلاقانه را برای شهر ها، شهروندان، مشاغل و صنعت خودرو پیشنهاد می کند.

منبع: yanko design

منبع: یک پزشک

به "طراحی مفهومی عجیب این کامیون با نام Faraday Future: خودران و بسیار هوشمند!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طراحی مفهومی عجیب این کامیون با نام Faraday Future: خودران و بسیار هوشمند!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید