غربالگری و تب سنجی 249 هزار و 762 نفر در مبادی ورودی استان یزد

به گزارش وبلاگ انجمن گفتگو، مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان یزد گفت: از ابتدای اجرای طرح تب سنجی، 249 هزار و 762 نفر در طرح پایش کرونا، توسط جمعیت هلال احمر یزد غربالگری و تب سنجی شدند.

غربالگری و تب سنجی 249 هزار و 762 نفر در مبادی ورودی استان یزد

به گزارش خبرنگار از ، دکتر محسن حرازی زاده یزدی مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان یزد گفت: در 20 پایگاه فعال در سطح استان یزد و با فعالیت امدادگران و جوانان و داوطلبان هلال احمر، طرح ملی غربالگری در مبادی ورودی و خروجی در حال اجرا است و فعالیت ایستگاه های امدادی هلال احمر تا انتها رفع کامل آلودگی زیستی در استان ادامه خواهد داشت.

حرازی زاده با اشاره به حضور تیم های امداد و نجات در 20 ایستگاه بازرسی طرح سلامت بیان نمود: همزمان با شیوع و گسترش کرونا در استان یزد از تاریخ 9 اسفند ماه 98، تیم های امداد و نجات جمعیت هلال احمر در محور های ورودی و خروجی استان و راه آهن و ترمینال با همکاری مرکز بهداشت و نیروی انتظامی و شهرداری و دیگر دستگاه های خدمت رسان استقرار یافتند.

او با اشاره به این که تا به امروز 93 هزار و 594 خودرو سواری و 415 اتوبوس در محور های مواصلاتی استان یزد تب سنجی و غربالگری شدند، بیان نمود: طبق آخرین آمارگیری اجرا شده تا انتها روز چهارم فروردین ماه 249 هزار و 762 نفر غربالگری و تب سنجی شدند که از این تعداد 637 نفر به مراکز درمانی و بهداشتی استان ارجاع داده شده اند.

حرازی زاده شرح داد: مهم ترین هدف تیم های امداد و نجات، تب سنجی و هشدار های لازم به شهروندان در جهت ممانعت از سفر است.

او گفت: 126 نفر از پرسنل هلال احمر و 904 نفر از اعضای جوانان، امدادگران و داوطلبان آموزش دیده تحت عنوان تیم های اجرایی با 97 خودرو امدادی و کمک دار تمام استان را تحت پوشش خدمات خود قرار داده اند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان یزد از عموم مردم استان خواست؛ به منظور ریشه کنی ویروس کرونا در خانه بمانند و از تردد غیرضروری در سطح شهر ها و جاده ها خودداری کنند تا با کمک هم از این بحران عبور کنیم.

غ

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "غربالگری و تب سنجی 249 هزار و 762 نفر در مبادی ورودی استان یزد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "غربالگری و تب سنجی 249 هزار و 762 نفر در مبادی ورودی استان یزد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید