فاصله واقعی رونالدو با اسطوره فوتبال ایران چند گل است؟

به گزارش وبلاگ انجمن گفتگو، فوق ستاره پرتغالی فوتبال دنیا درصدد است تا رکورد علی دایی را بشکند.

فاصله واقعی رونالدو با اسطوره فوتبال ایران چند گل است؟

به گزارش گروه ورزشی وبلاگ انجمن گفتگو، تیم ملی فوتبال پرتغال در حالی شب گذشته (آدینه) در مرحله انتخابی یورو 2020 با نتیجه 3 بر صفر از سد لوکزامبورگ گذشت که با کسب 11 امتیاز در رده دوم جدول رده بندی گروه B. این رقابت ها حضور دارد و از شانس بالایی برای حضور در جام ملت های اروپا برخوردار است.

در این بازی، کریستیانو رونالدو (cristiano ronaldo)، کاپیتان پرتغال در نیمه دوم گل دوم تیمش را زد تا یک قدم به رکورد علی دایی، اسطوره فوتبال ایران نزدیک تر گردد. این نود و چهارمین گل ملی رونالدو با پیراهن پرتغال بود که او را یک گام دیگر به علی دایی، بهترین گلزن تاریخ در رده ملی نزدیک کرد که با پیراهن تیم ملی فوتبال ایران 109 گل به ثمر رسانده است.

بیشتر بخوانید: پیروزی تیم های ملی فوتبال فرانسه و پرتغال در شب شکست انگلیس

دایی در 149 بازی ملی، 109 گل به ثمر رساند و سال هاست به عنوان بهترین گلزن تاریخ بازی های ملی لقب گرفته است و رونالدو نیز پیش از آغاز جام جهانی 2018 در 150 بازی 80 گل با پیراهن پرتغال به ثمر رسانده بود، اما حالا این بازیکن تنها 15 گل با دایی فاصله دارد و اگر بتواند 16 گل دیگر بزند، رکورد اسطوره فوتبال ایران را می شکند.

در خاتمه گفتنی است، رونالدو در رده ملی بیشترین گل زده را مقابل تیم های لتونی، آندورا و ارمنستان داشته است و مقابل هر یک از این تیم ها 5 گل زده است. در رده باشگاهی هم تیم هایی از جمله سویا (27 گل)، اتلتیکومادرید (25 گل)، ختافه (23 گل)، سلتاویگو (20) و بارسلونا (18) بیشترین گل ها را دریافت نموده اند.

پرتغال با رونالدو در بازی های آینده خود باید به مصاف اوکراین، لیتوانی و لوکزامبورگ برود.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "فاصله واقعی رونالدو با اسطوره فوتبال ایران چند گل است؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فاصله واقعی رونالدو با اسطوره فوتبال ایران چند گل است؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید