فناوری تازه OLED EX ال جی؛ 30 درصد وضوح بیشتر در نمایشگر ها

به گزارش وبلاگ انجمن گفتگو، شرکت ال جی اخیرا چندین نوآوری چشمگیر در زمینه نمایشگر های تلویزیون ارائه نموده است. بعلاوه بعضی از طرح های صفحه نمایش شفاف خود را برای استفاده در اختیار سایر سازندگان تلویزیون قرار داده است.

فناوری تازه OLED EX ال جی؛ 30 درصد وضوح بیشتر در نمایشگر ها

به گزارش وبلاگ انجمن گفتگو، این شرکت اکنون فناوری OLED EX را برای تلویزیون های OLED معرفی نموده است و می گوید این فناوری نو تا 30 درصد روشنایی بیشتری در مقایسه با نمایشگر های OLED فعلی ارائه می دهد.

فناوری OLED EX برای دستیابی به روشنایی بیشتر نمایشگر، از دوتریوم و فناوری EX، استفاده می نماید. ال جی می گوید OLED EX تکامل یافته فناوری OLED می باشد. این فناوری، با استفاده از نرخ پاسخگویی سریعتر و فرایند های یادگیری ماشینی سبب کنترل بیشتر نمایشگر تلویزیون و بهینه سازی انرژی ورودی نمایشگر، برای بیان دقیق جزئیات و رنگ های محتوای ویدئویی خواهد شد.

ال جی می گوید در OLED EX ضخامت صفحه نمایش تا 30 درصد کاهش داشته و حاشیه ها نیز باریک تر می شوند. این محصول از سه ماه دوم سال 2022 در تمام نمایشگر های تلویزیون OLED فراوری شده به وسیله شرکت ال جی، در کره جنوبی و چین مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

منبع: gizmochina

منبع: فرارو

به "فناوری تازه OLED EX ال جی؛ 30 درصد وضوح بیشتر در نمایشگر ها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فناوری تازه OLED EX ال جی؛ 30 درصد وضوح بیشتر در نمایشگر ها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید