فوتبال دنیا، وقتی فوتبال، سیاست را دریبل می نماید؛ دیدار دوستانه روسیه و اوکراین در زمین بی طرف

به گزارش وبلاگ انجمن گفتگو، فوتبال دنیا - تیم های ملی فوتبال روسیه و اوکراین در زمین بی طرف دیدار دوستانه ای برابر هم برگزار خواهند کرد.

فوتبال دنیا، وقتی فوتبال، سیاست را دریبل می نماید؛ دیدار دوستانه روسیه و اوکراین در زمین بی طرف

به گزارش وبلاگ انجمن گفتگو و به نقل از روزنامه ایزوستیای روسیه، سازمان بین المللی ورزش برای همه پیشنهاد برگزاری بازی دوستانه میان تیم های ملی فوتبال روسیه و اوکراین به مناسب بیست وهفتمین سالگرد ایجاد روابط دیپلماتیک 2 کشور ارائه کرد.

یانیس کوزینس، رئیس سازمان بین المللی ورزش برای همه در این رابطه گفت: ما نامه درخواستی خود را برای ارسال به فدراسیون های فوتبال روسیه و اوکراین آماده کردیم. ورزش، دوستی است و باید فراتر از مسائل سیاسی باشد. مسئله مهم ورزش ساختن روابط کشورها است. بازی دوستانه روسیه و اوکراین می بایست در زمین بی طرف همانند صربستان برگزار گردد که برای هواداران هر 2 کشور مناسب است. امیدوارم طرفین حرف های ما را خوب بشنوند و از ابتکارمان حمایت نمایند.

وی اضافه کرد: برگزاری دیدارهای دوستانه میان تیم های لیگ برتر 2 کشور روسیه و اوکراین از اهمیت کمتری برخوردار بود. بازی دوستانه روسیه و اوکراین نیازی به برگزاری تحت حمایت یوفا نیست زیرا این نهاد از سال 2014 میلادی به دلایل امنیتی تصمیم به لغو رویارویی تیم های ملی این 2 کشور گرفت. با این وجود اطمینان دارم که رقابت ورزشی با مشارکت ورزشکاران 2 کشور روسیه و اوکراین می تواند در فضای دوستانه ای برگزار شوند.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "فوتبال دنیا، وقتی فوتبال، سیاست را دریبل می نماید؛ دیدار دوستانه روسیه و اوکراین در زمین بی طرف" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فوتبال دنیا، وقتی فوتبال، سیاست را دریبل می نماید؛ دیدار دوستانه روسیه و اوکراین در زمین بی طرف"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید