فیلم ضد ایرانی گلاب ماه نوامبر اکران می گردد

به گزارش وبلاگ انجمن گفتگو به نقل از هالیوود ریپورتر، کمپانی اوپن رود فیلمز درام سیاسی ضدایرانی جان استوارت را که گلاب نام دارد، اکران خواهد نمود. این فیلم برای اولین بار در فستیوال بین المللی فیلم تورنتو پیش نمایش داده خواهد شد و بعد از آن هم روز هفتم ماه نوامبر (16 آبان) به صورت سراسری در آمریکا اکران می گردد. این فیلم اولین تجربه کارگردانی مجری برنامه دیلی شو است.

فیلم ضد ایرانی گلاب ماه نوامبر اکران می گردد

کمپانی آدلات انترتینمنت سرمایه گذاری این فیلم را انجام داده است. استوارت در سال 2013 به مدت سه ماه از برنامه دیلی شو استعفا داد تا بتواند این فیلم مستقل را کارگردانی کند. فیلم گلاب اقتباس سینمایی از کتاب خاطرات بعد آن ها سراغم آمدند: داستان عشق، اسارت و بقای یک خانواده است که توسط مازیار بهاری روزنامه نگار و ایمی مولوی نوشته شده است. این کتاب خاطرات داستان دستگیری بهاری در سال 2009 و در حین پوشش خبری او از انتخابات ریاست جمهوری دروه قبلی در ایران را تعریف می نماید.

گائل گارسیا برنال نقش بهاری را در فیلم گلاب بازی می نماید.

آشنایی استوارت با بهاری به پیش از دستگیری او باز می شود. بهاری پیش از دستگیری اش در برنامه دیلی شو استوارت حاضر شده بود تا درباره ایران صحبت کند. هنگام دستگیری، همین مصاحبه او به عنوان یکی از مدارک همکاری اش با جاسوس های غربی مطرح شد. استوارت باز هم به داستان بهاری پرداخت و بعد از آزادی او از زندان، بهاری را باری دیگر در برنامه اش حاضر کرد تا بتواند درباره اتفاقاتی که برایش افتاده بود صحبت کند.

استوارت به همراهی اسکات رودین و جیجی پریتزکر از کمپانی آدلات مسئولیت تهیه کنندگی این فیلم را بر عهده داشته اند. لیلا یاکوب، ایلای بوش و کریس مک شین هم تهیه کنندگان اجرایی فیلم هستند. کمپانی سیرا/افینیتی این فیلم را در سراسر دنیا پخش و توزیع خواهد نمود.

منبع: خبرگزاری مهر

به "فیلم ضد ایرانی گلاب ماه نوامبر اکران می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فیلم ضد ایرانی گلاب ماه نوامبر اکران می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید