لزوم ایجاد شبکه کسب و کارهای نوآورانه در لرستان

به گزارش وبلاگ انجمن گفتگو، خبرنگاران/لرستان نائب رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران بر لزوم ایجاد شبکه کسب و کارهای نوآورانه در لرستان تاکید نمود.

لزوم ایجاد شبکه کسب و کارهای نوآورانه در لرستان

حسین سلاحورزی امروز در رویداد لذت چالش که در اتاق بازرگانی لرستان بصورت آنلاین برگزار گردید، اظهار کرد: پلتفرم ها و کسب وکارهای نوآوری کماکان در کشور و استان هایی مانند لرستان با چالش هایی روبرو هستند که بخشی از آنها به حوزه قوانین و بعضی ناشی از معضلات حوزه تامین اقتصادی برای این کسب و کارهاست.

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی لرستان ادامه داد: موضوع بازار و دسترسی به بازار هم بخشی از چالش های این کسب و کارهاست.

سلاحورزی افزود: شناخت شبکه ارتباطی و سینرژی اجزای زیست بوم نوآوری و کارآفرینی در استان بسیار مهم است و برگزاری چنین رویدادهایی منجر به فراهم سازی شرایط برای هم افزایی بین این کسب وکارهای می گردد.

سلاح ورزی یادآور شد: بسیاری از کشورهایی که در حوزه حمایت از کسب و کارها پیشقدم هستند جهت ایجاد سینرژی بین زیست بوم کارآفرینی و نوآوری برگزاری چنین رویدادهای مشابه ای را در دستور کار قرار داده اند.

نایب رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران گفت: برگزاری این چالش اقدام ابتدایی در جهت ایجاد ارتباط و شبکه بین کسب و کارها نوآورانه استان است و ما هم با اشتیاق و در حد امکان حمایت و همراهی می کنیم.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "لزوم ایجاد شبکه کسب و کارهای نوآورانه در لرستان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لزوم ایجاد شبکه کسب و کارهای نوآورانه در لرستان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید