مبارزه مجذوب کننده دو ستاره ایرانی کیک بوکسینگ در ژاپن

به گزارش وبلاگ انجمن گفتگو، مسئولان سازمان K-1 ژاپن قصد دارند اوایل سال تازه میلادی رقابت مجذوب کننده و دیدنی را بین دو ستاره سرشناس کیک بوکسینگ ایران یعنی محمود ستاری و سینا کریمیان برگزار کنند.

مبارزه مجذوب کننده دو ستاره ایرانی کیک بوکسینگ در ژاپن

بررسی کارنامه این دو ورزشکار بیانگر آن است که هر یک از آنها در کلاس وزنی خود صاحب عناوین متعددی شده اند که همین مساله، حساسیت این مبارزه را دو چندان کرده است.

ستاری مبارز جوان اما نام دار کشورمان، اخیرا پیروز شد مقتدرانه و با ناک اوت های متعدد، کمربند قهرمانی دسته کراس وزن سازمان K-1 Krush را از آن خود کند.

در آن سو کریمیان دیگر لژیونر ایرانی مستقر در ژاپن و دارنده کمربند قهرمانی کراس وزن K-1 Grand Prix، توانست با شکست کیوتارو ژاپنی، همچنان نام قهرمان سنگین وزن K-1 را با خود یدک بکشد.

البته کریمیان سالهای پرفراز و نشیبی را در سازمان K-1 پشت سر گذاشته است. وی بعد از کسب نام قهرمانی K-1 در سال 2018 و دفاع از آن در سال 2019، همان سال مقابل حریف ژاپنی تن به شکست داد و این نام را واگذار کرد. البته وی یکسال بعد پیروز شد با رای داوران بار دیگر کمربند قهرمانی را باز پس گرفته و تا به امروز آن را در اختیار خود گرفته است.

براساس تصمیم مسئولان ژاپنی این مبارزه حساس و دیدنی اوایل سال نو میلادی برگزار خواهد شد و باید دید کدام یک از این دو ستاره ایرانی می توانند پیروز شوند. آیا ستاری جوان قادر است کمربند قهرمانی را از چنگ کریمیان باتجربه دربیاورد؟

منبع: خبرگزاری مهر

به "مبارزه مجذوب کننده دو ستاره ایرانی کیک بوکسینگ در ژاپن" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مبارزه مجذوب کننده دو ستاره ایرانی کیک بوکسینگ در ژاپن"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید