مبلغ قرارداد سرمربی استقلال چقدر است؟

به گزارش وبلاگ انجمن گفتگو، خیلی ها تصور می نمایند مبلغ قرارداد ساپینتو با استقلال خیلی بالاست در صورتی که طبق اعلام رسانه های پرتغالی این مربی در کشور خودش هم پیشنهاد چندان بالایی نداشت. در استقلال او با مبلغ حدود 450 هزار دلار برای سال اول به توافق رسیده تا سکان راهنمایی این تیم پرطرفدار را در دست بگیرد. همان طور که می دانید سال دوم قرارداد او به صورت توافقی است و طرفین باید از کار کردن با یکدیگر در سال اول راضی باشند و قرارداد سال دوم با شرایط اقتصادی نو و احتمال افزایش 20 درصدی تمدید خواهد شد.

مبلغ قرارداد سرمربی استقلال چقدر است؟

قرارداد 450 هزار دلاری ساپینتو نشان می دهد که در کشور خودش هم چنین پیشنهادی نداشته و حالا می خواهد چالش جدیدی را در ایران و استقلال تجربه کند. طبعاً قرارداد دستیاران ساپینتو هم خیلی زیاد نخواهند بود و باید هرچه سریع تر نام دستیاران خود را به باشگاه استقلال اعلام کند. مرد پرتغالی در خصوص قرارداد اقتصادی خود می گوید: مشکل خاصی وجود ندارد و ما قبلاً در این رابطه به توافق رسیده بودیم. من برای کار در ایران انگیزه اقتصادی هم دارم، اما برای پیروزیت از انگیزه های بیشتری برخوردارم و می خواهم با این تیم پرطرفدار که در جشن قهرمانی اش 100 هزار نفر شرکت می نمایند، جام بگیرم.

جالب اینجاست که مبلغ قرارداد ساپینتو از یکی مثل استراماچونی هم کمتر است و حالا باید دید آیا او برخلاف استرا تا سرانجام فصل در استقلال ماندگار می گردد یا نه؟ نکته مهم در خصوص حضور مربی خارجی این است که بخشی از طرفداران استقلال خیلی به پیروزیت او امیدوار نیستند، ولی بخشی دیگر اعتقاد دارند که، چون اسکلت اصلی تیم برای فصل آینده حفظ می گردد، ساپینتو خیلی هم کار سختی برای تکرار عنوان قهرمانی ندارد.

در همین ارتباط یکی از مسئولان باشگاه استقلال گفت: قرارداد ساپینتو کاملاً معقول است و آپشن های آنچنانی هم ندارد. ما بسیار امیدواریم که ایشان در ایران پیروز شوند و اصلاً به شکایت و این قبیل مسائل فکر نمی کنیم. آقای ساپینتو از کشوری صاحب فوتبال می آید و مسلماً اثرات حضور ایشان را در استقلال خواهیم دید. ما اعتقاد داریم برترین بازیکنان ایران در استقلال هستند چراکه این تیم را بدون شکست قهرمان کردند و حالا با تدابیری که به وسیله او انجام می گردد کوشش می کنیم تا استقلال بتواند حتی در آسیا هم حرف های زیادی برای گفتن داشته باشد و در نهایت ستاره سوم را تقدیم طرفداران کند.

منبع: خبر ورزشی

منبع: فرارو

به "مبلغ قرارداد سرمربی استقلال چقدر است؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مبلغ قرارداد سرمربی استقلال چقدر است؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید