مدیرکل صندوق بازنشستگی کشوری خاطرنشان کرد: افزایش یاری هزینه آزمایش آنلاین به 750هزار تومان

به گزارش وبلاگ انجمن گفتگو، مدیرکل امور فرهنگی و اجتماعی صندوق بازنشستگی کشوری از افزایش یاری هزینه طرح آزمایش آنلاین از 500هزار تومان به 750هزار تومان برای هر بیمه شده تحت پوشش خدمات بیمه تکمیلی درمان این صندوق اطلاع داد.

مدیرکل صندوق بازنشستگی کشوری خاطرنشان کرد: افزایش یاری هزینه آزمایش آنلاین به 750هزار تومان

به گزارش وبلاگ انجمن گفتگو و بنابر اعلام اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل صندوق بازنشستگی کشوری، محمود مرتضایی فر با اعلام این خبر گفت: صندوق بازنشستگی به منظور کاهش تردد و مراجعه بازنشستگان عزیز به مراکز درمانی به خصوص در شرایط کرونایی طرحی را با نام آزمایش آنلاین با همکاری یک شرکت دانش بنیان و فناور اجرا کرد که با توجه به استقبال بازنشستگان این طرح سال جاری هم ادامه خواهد داشت.

مرتضایی فرد با بیان اینکه طرح آزمایش آنلاین ارائه خدمات آزمایشگاهی و بعضی خدمات تشخیصی درمانی را به بازنشستگان زیرپوشش بیمه تکمیلی درمان و به وسیله سایت این شرکت استارتاپی برعهده دارد گفت: یاری هزینه ارائه خدمات در این طرح 500هزار تومان برای هر بیمه شده بود که در صورت استفاده بیشتر از سقف مشخص شده تا 600هزار تومان هم به صورت اقساط از بازنشستگان در سه قسط کسر می شد.

وی اضافه نمود: با نظر مساعد مدیرعامل صندوق بازنشستگی و رایزنی با شرکت طرف قرارداد، قرار شد تا یاری هزینه این طرح تا سقف 750هزار تومان افزایش یابد و در عمل بازنشستگان تا این سقف از خدمات درمانی و تشخیصی به صورت رایگان و بدون پرداخت هزینه استفاده نمایند.

مدیرکل فرهنگی و اجتماعی صندوق بازنشستگی کشوری یادآور شد: در دوره گذشته، حدود 3هزار دفترکل و نزدیک به 6هزار و 500 کد ملی از خدمات آزمایش آنلاین در سراسر کشور استفاده کردند.

به گفته مرتضایی فرد، آزمایش و معاینه پزشکی در محل یا منزل، انجام تست کرونا و سرم تراپی و فیزیوتراپی بیشترین خدمات ارائه شده از سوی آزمایش آنلاین به بازنشستگان و افراد تحت تکفل آن ها بوده است.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "مدیرکل صندوق بازنشستگی کشوری خاطرنشان کرد: افزایش یاری هزینه آزمایش آنلاین به 750هزار تومان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مدیرکل صندوق بازنشستگی کشوری خاطرنشان کرد: افزایش یاری هزینه آزمایش آنلاین به 750هزار تومان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید