مرز های تبادل های تجاری پیشانی و اعتبار ملی هستند

به گزارش وبلاگ انجمن گفتگو، همتی گفت:مرز های تبادل های تجاری پیشانی و اعتبار ملی هستند و کوتاهی در امر کیفیت کالا ضربه جبران ناپذیری به اعتبار بین المللی کشور خواهد زد.

مرز های تبادل های تجاری پیشانی و اعتبار ملی هستند

به گزارش خبرنگار، مهناز همتی مدیرکل استاندارد ایلام با فرماندار مهران ملاقات و به مسایل و مسائل حوزه صادرات و واردات و لزوم توجه ویژه مسولین به امر مهم صادرات و واردات اشاره نمود.

همتی گفت : مرز های تبادل های تجاری پیشانی و اعتبار ملی هستند و هر گونه کوتاهی در امر کیفیت و صدور کالای نامرغوب ضربه جبران ناپذیری به اعتبار بین المللی کشور خواهد زد و ضروری است مسولین محترم حمایت های همه جانبه برای بهبود شرایط نظارت های استاندارد و هم سهولت در امر صادرات و واردات با ایجاد انگیزه برای کارکنان مستقر در مرز بکار گیرند و همینطور برای تسریع در فرایند صادرات و واردات، زیرساخت های فن آوری و اینترنت بایستی تقویت شوند تا در این زمینه خللی وارد نگردد.

همتی در ادامه به نقش استاندارد در سلامت و ایمنی جامعه پرداخت و بیان نمود : امیدواریم با توجه به آغاز فصل تابستان و بحران کرونا تمهیدات لازم در زمینه استانداردسازی وسایل و زمین های بازی در این شهرستان فراهم گردد.

مهناز همتی در سرانجام ضمن تقدیر از همکاری فرماندار مهران با نمایندگی استاندارد این شهرستان در راستای اجرای تکالیف سازمانی، خواهان تعامل و همکاری بیشتر با این نمایندگی شد.

در ادامه این ملاقات فرماندار مهران هم خاطر نشان کرد: استاندارد مهمترین قطب کنترل کیفیت کالا های صادراتی و وارداتی در مرز ها بوده و قطعا توجه ویژه تمام نهاد ها و همکاری آن ها با استاندارد و برطرف مسائل و احتیاج های کارکنان آن در مرزها. موضوع بسیار مهمی است که برای حفظ حیثیت ملی باید همیشه مد نظر داشت.

انتهای پیغام / غ

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "مرز های تبادل های تجاری پیشانی و اعتبار ملی هستند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مرز های تبادل های تجاری پیشانی و اعتبار ملی هستند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید