مرور جابجایی پرسپولیس؛ از بمب خبری نیست!

به گزارش وبلاگ انجمن گفتگو، جابجایی برای تیم قهرمان فصل گذشته خیلی خوب آغاز نشد. جدایی دو بازیکن اصلی و دو مهره کلیدی یحیی گل محمدی باعث شد تا طرفداران اخبار نقل وانتقالاتی را با نگرانی دنبال نمایند. البته تاثیر نداشتن جدایی ستاره ها در فصول گذشته تا حدودی این نگرانی ها را کم می نماید، اما حریفان پرسپولیس برای جلوگیری از رسیدن این تیم به عدد 6 با تمام قوا وارد میدان شده اند.

مرور جابجایی پرسپولیس؛ از بمب خبری نیست!

جداشده های پرسپولیس

محمدحسین کنعانی زادگان: قبل از آغاز فصل نقل وانتقالات خبر جدایی اش رسمی شد. با رفتن او و شرایط سنی سیدجلال حسینی، خط دفاع پرسپولیس باید در پی یک تحول اساسی برای سال های آینده باشد.

احمد نوراللهی: یکی از بازیکنانی که نقش او را در گلات پرسپولیس نمی توان نادیده گرفت. بازیکنی با توانایی بالا در هر دو فاز حمله و دفاع و از آن دسته بازیکنانی که پیدا کردن جانشین برای آن ها کار بسیار سختی است.

سعید حسین پور:حسین پور که به اسم بازیکن قرضی راهی ماشین سازی شده بود قراردادش را با پرسپولیس فسخ کرد. بازیکنی که توانایی بازی در پست هافبک دفاعی و هجومی را دارد، اما مورد نظر کادرفنی قرمز ها نبود.

تازه وارد ها

رضا دهقانی: وینگر چپ 24 ساله که از نساجی به پرسپولیس آمد. بازیکنی که گفته می گردد با توجه به ترافیک بازیکن در پست او خریدی برای آینده و البته بازی های فشرده آسیایی و حذفی خواهد بود. او را می توان به نوعی جانشین علی شجاعی در پرسپولیس دانست.

علیرضا ابراهیمی: همانطور که انتظار می رفت اولین خرید یحیی یک دفاع وسط بود. ابراهیمی از گل گهر سیرجان آمد و این مدافع باتجربه و 31 ساله قرار است لیدر خط دفاعی قرمز ها در فصل تازه باشد.

نامشخص

رضا اسدی: بازیکن سابق سایپا و تراکتور که فصل گذشته را به اسم لژیونر در گذراند. او را می توان برترین گزینه برای جانشینی نوراللهی دانست یک هافبک دفاعی گلزن و موثر در کار های هجومی. گفته می گردد که او فعلا با پرسپولیس به توافق نرسیده است.

علی نعمتی: مدافعی که یحیی گل محمدی مدتهاست در پی اوست. مدافع 26 ساله که پیش از این در پدیده شاگرد سرمربی پرسپولیس بوده است. او قراردادش را با تیم سابقش فسخ نموده و فقط به مقدار یک خط خوردگی تا پرسپولیس فاصله دارد!

محمد آبشک: یک هافبک دفاعی دیگر برای جانشینی نوراللهی. او هم هنوز با پرسپولیس به توافق نرسیده و احتمالا نیم نگاهی به شرایط فولاد و جواد نکونام دارد.

شهریار مغانلو: هم پرسپولیس او را می خواهد و هم او نظرش به ماندن است! در این میان، اما سانتاکلارا باید تصمیم بگیرد و گویا پیشنهاد سپاهانی ها برای آن ها مطلوب تر بوده است. با این حال پرسپولیس تمام تلاشش را برای حفظ مهاجم فصل قبلش خواهد نمود.

کمال کامیابی نیا: در بین بازیکنانی که قراردادشان به خاتمه رسیده بود تنها تکلیف کامیابی نیا نامشخص است. وحید امیری، امید عالیشاه و مهدی شیری تمدید کردند و احمد نوراللهی هم جدا شد.

فوتبال 360

منبع: فرارو

به "مرور جابجایی پرسپولیس؛ از بمب خبری نیست!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مرور جابجایی پرسپولیس؛ از بمب خبری نیست!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید