موفقیت دانش آموزان بانیازهای ویژه در مسابقات پاراآسیایی

به گزارش وبلاگ انجمن گفتگو، تهران (پانا) - کاروان ورزشی جوانان کشورمان در چهارمین دوره مسابقات پاراآسیایی جوانان بحرین 2021 با کسب موفقیت های پی در پی، خوش درخشید.

موفقیت دانش آموزان بانیازهای ویژه در مسابقات پاراآسیایی

به گزارش روابط عمومی سازمان آموزش و پرورش استثنایی، جملات زیر، که این روزها در گروه ها، سایت ها و محافل مختلف آموزش و پرورش استثنایی رد و بدل می شوند، تنها بخشی از خبرهای امیدبخش و غرورآفرینی هستند که در این ایّام از مقصد دهکده بازی های پاراآسیایی مخابره شدند.

- کسب مدال نقره به وسیله محمدهادی و مدال برنز به وسیله علی بالشزاده در مسابقات پاراآسیایی

- درخشش فاطمه حزبیان دانش آموز تلفیقی در مسابقات پاراآسیایی بحرین با کسب 3 مدال رنگارنگ

- ملی پوش بوچیای کشورمان، دانش آموز علی صفری درچهارمین روز از مسابقات پاراآسیایی بحرین توانست عنوان قهرمانی را از آن خود کند.

- درخشش مهرشاد مرادی در مسابقات دوومیدانی پاراآسیایی جوانان در رشته بوچیا

- تیم ایران باترکیب مرتضی رباط جزی، برهان کوهکن، فاطمه یوسفی و هلیا حاجی آبادی به مصاف هنگ کنگ رفت و با نتیجه 3بر5 این تیم را شکست داد و در جایگاه سوم نهاده شد.

کاروان ورزشی جوانان کشورمان از هفته گذشته در مسابقات پاراآسیایی جوانان که در بحرین برگزار می شود شرکت نموده است. تعداد زیادی از ورزشکاران اعزامی به این مسابقات جزو دانش آموزان بااحتیاجهای ویژه می باشند که در آموزش و پرورش استثنایی به صورت ویژه یا تلفیقی- فراگیر مشغول به تحصیل هستند.

کسب موفقیت های غرورآفرین از جانب دانش آموزان، نشان از توانمندی، شایستگی و همّت والای این عزیزان دارد.

هم­زمانی این مسابقات و موفقیت ها با روز جهانی معلولین، بسترمناسبی است تا با اطلاع رسانی گسترده این درخشش ها، ضمن نمایش قدرت و اقتدار جوانان با احتیاج ویژه کشورمان، نور امید را در دل جامعه معلولین و خانواده های ایشان بتابانیم. خاطرنشان می شود، تعدادی از سرپرستان، مربیان و عوامل اجرایی تیم های اعزامی نیز از همکاران پرتوان شاغل در آموزش و پرورش استثنایی هستند که همیشه عاشقانه پای کاربوده و دلسوزانه برتعلیم و تربیت این فرشتگان زمینی اهتمام می ورزند.

سازمان آموزش و پرورش استثنایی به عنوان خادم دانش آموزان بااحتیاجهای ویژه، ضمن تبریک این موفقیت ها به ورزشکاران و خانواده های ایشان، از زحمات تمامی مدیران، مربیان و معلمان که با خدمت دلسوزانه خود زمینه ساز این دستاوردها هستند، تقدیر و تشکر می نماید.

منبع: خبرگزاری پانا

به "موفقیت دانش آموزان بانیازهای ویژه در مسابقات پاراآسیایی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "موفقیت دانش آموزان بانیازهای ویژه در مسابقات پاراآسیایی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید