نجفی: کدام مدیر عاقلی در این مقطع به سرمربی اولتیماتوم می دهد؟، کمیته انضباطی اینقدر کوته بین است؟

به گزارش وبلاگ انجمن گفتگو، حامد نجفی، مدیرعامل باشگاه مس سونگون با رد شایعات پیرامون این تیم گفت: کدام مدیر عاقلی در فاصله پنج روز مانده به اعزام تیمش به مسابقات آسیایی کادرفنی تیمش را تغییر می دهد؟

نجفی: کدام مدیر عاقلی در این مقطع به سرمربی اولتیماتوم می دهد؟، کمیته انضباطی اینقدر کوته بین است؟

حامد نجفی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی وبلاگ انجمن گفتگو درباره شرایط تیم فوتسال مس سونگون در آستانه اعزام به مسابقات قهرمانی آسیا و حاشیه هایی که پیرامون تغییرات در این تیم مطرح شده است، گفت: متأسفانه هر روز علیه ما حاشیه سازی می نمایند. هیچ تغییراتی در تیم مان نخواهیم داشت و تیم با قدرت به بازی های آسیایی خواهد رفت. به بازیکنان اصلی مان در هفته های گذشته استراحت دادیم و مهدی جاوید را هم هفته قبل به دلیل حاشیه هایی که وجود داشت به ساری نبردیم تا حاشیه جدیدی رخ ندهد. هیچ مسئله ای نداریم و تیم 13 مردادماه راهی تایلند خواهد شد و آنجا هم یک افتخار دیگر برای کشور به دست خواهیم آورد.

وی به غیبت فرهاد فخیم کاپیتان تیم مس در هفته های اخیر اشاره نمود و گفت: فخیم از ناحیه زانو مسئله ای دارد و در حال فیزیوتراپی است. هفته گذشته پزشک تیم خاطرنشان کرد می تواند بازی کند، اما با صحبتی که انجام دادیم، صلاح ندیدیم بازی کند و تصمیم گرفتیم یک هفته دیگر استراحت کند تا با قدرت تمام به بازی های آسیایی برسد.

مدیرعامل باشگاه مس سونگون ورزقان توضیح داد: مس نماینده کشور در آسیاست، نباید نماینده ایران را اذیت نمایند. اگر تیم ما هر ایرادی هم داشته باشد، گوشزد نمایند، نه اینکه حاشیه درست نمایند و یک روز بگویند جاوید مشکل دارد، یک روز بگوید فخیم مشکل دارد، یک روز بگویند اولتیماتوم داداند. ما روابط عمومی و مسئول رسانه ای داریم، هر واقعیتی باشد خودمان اول از همه می گوییم، چون از هیچ چیزی نمی ترسیم. من اگر عُرضه داشته باشم، حاشیه ها را جمع می کنم.

نجفی اضافه نمود: گفتند مدیران مس به سرمربی اولتیماتوم داده اند، چه کسی اولتیماتوم داده؟ مگر مدیران مس دیوانه هستند در این برهه از فصل اولتیماتوم بدهند؟ مگر آدم عاقل پنج روز مانده به اعزام تیمش به مسابقات مربی عوض می نماید؟ عقل سالم این را قبول می نماید؟ شما نتایج سال گذشته ما را ببینید، همان فصل هم پیش از اعزام به مسابقات آسیایی فقط 9 امتیاز گرفته بودیم. این یک قانون نانوشته است. تیم های تأسیسات و گیتی پسند هم در سال های گذشته پیش از حضور در بازی های آسیایی همین وضعیت را داشتند. بازیکنان ما سال جاری در سه جبهه خواهند جنگید و بدن خودشان را حفظ می نمایند تا در مسابقات آسیایی و جهانی برای کشورمان افتخار کسب نمایند. بعد از آن هم که از رقابت های آسیایی برگشتیم با تمام توان برای قهرمانی لیگ خواهیم جنگید. به مردم ورزقان قول داده ام که ستاره سوم را برای آنها بیاورم که با یاری خدا و اهل بیت هم این کار را انجام خواهم داد. ما به دنبال این هستیم در جام باشگاه های جهان هم جزو پنج تیم اول باشیم.

وی گفت: بیدی نیستم که با این بادها بلرزم. از این هم نمی ترسم که علیه من چیزی نوشته گردد. مهدی جاوید جواب حاشیه سازی ها را داد. آقایان گفتند تیم مس چرا می بازد، مگر رئال مادرید با آن همه ستاره نمی بازد؟ مگر استیل آذین در لیگ فوتبال با آن همه ستاره شکست نخورد؟ الان هم من می گویم، ما یک بازی بیشتر نداریم، آن هم فینال است. قطعاً تیم ما تا فینال مسابقات بالا خواهد آمد و آنجا هم قهرمان خواهیم شد، حالا هر تیمی می خواهد روبه روی ما باشد فرقی نمی نماید، گیتی پسند یا هر تیم دیگری.

نجفی در خصوص محرومیت اعضای تیم مس سونگون از سوی کمیته انضباطی به دلیل اتفاقات دیدار با شهروند ساری گفت: من به کمیته انضباطی هم نامه زدم. جالب است، تیم ما در این بازی میهمان بوده نه میزبان، ولی دو مربی تیم ما را محروم نموده اند، یک مربی حریف را. از ثانیه اولی که تیم ما وارد زمین شده به بازیکنان ما فحاشی نموده اند. اتوبوس ما را با یگان ویژه از هتل تا سالن اسکورت کردند. همه جا یگان امداد در سالن حضور دارد، نه یگان ویژه. اگر آقایان می دانستند اتفاقی نمی افتد، چرا یگان ویژه آوردند؟ بعد از بازی هم ما را تا میدان قائمشهر دوباره اسکورت کردند. اگر مسئله ای نبود چرا این اتفاقات افتاد؟ سال گذشته در بازی شهروند و گیتی پسند اتفاقاتی اتفاق افتاده، اما ما که نباید تاوان آن را بدهیم. مردم ساری مردم با شعور و با فهمی هستند، اما یک عده تماشاگرنما این جو را به راه انداخت. همواره هم تیم ما را تشویق نموده اند اما سال جاری به خاطر جوی که علیه مهدی جاوید به راه افتاده بود این اتفاقات رخ داد.

مدیرعامل مس سونگون در پاسخ به این پرسش که آیا واقعاً مهدی جاوید تهدید به مرگ شده بود، به وبلاگ انجمن گفتگو گفت: بله، چند نفر به او زنگ زده بوند و تهدیدش نموده بودند. به محمد شجری هم در جریان بازی فحاشی های بسیار زشتی کردند، اما کمیته انضباطی حرف داور را گوش می نماید. من به کمیته داوران هم گفته ام، متأسفانه در بازی به این حساسی داوری را گذاشتند که به دروازه بان من گفته فقط می خواهم بازی را جمع کنم برود! آقای داور! مگر کشک است که می خوایی جمع کنی! کجای جهان دیده اید یک بازی فوتسال دو ساعت و نیم طول بکشد.

نجفی در خصوص اینکه چرا کمیته انضباطی چنین رأی علیه تیم او صادر نموده است، گفت: چون داور از ترسش علیه تیم ما گزارش نوشته است. او می ترسد دوباره در ساری قضاوت کند و اذیتش نمایند. کمیته انضباطی هم به گزارش او نگاه می نماید و این رأی را می دهد. ما به رأی این کمیته احترام می گذاریم، اما کمیته انضباطی اینقدر کوته بین است و مسائل را درک نمی نماید و نمی داند اگر این محرومیت به AFC کشیده گردد مانع حضور بازیکنان ما در مسابقات آسیایی می شوند؟

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "نجفی: کدام مدیر عاقلی در این مقطع به سرمربی اولتیماتوم می دهد؟، کمیته انضباطی اینقدر کوته بین است؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نجفی: کدام مدیر عاقلی در این مقطع به سرمربی اولتیماتوم می دهد؟، کمیته انضباطی اینقدر کوته بین است؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید