وانت بار ها 100 لیتر سهمیه اضافه می گیرند ، سهم بنزین در قیمت تمام شده تاکسی ها 9 درصد است

به گزارش وبلاگ انجمن گفتگو، تابش رئیس سازمان حمایت در خصوص افزایش کرایه وانت بار ها و تاثیر آن بر افزایش قیمت کالا و خدمات گفت: برای جلوگیری از افزایش قیمت وانت بارها، کامیونت و نیسان وانت ها و پیکان وانت ها ستاد تنظیم بازار در جلسه اخیر مصوب کرد تا 100 لیتر به سهمیه آن ها اضافه گردد.

وانت بار ها 100 لیتر سهمیه اضافه می گیرند ، سهم بنزین در قیمت تمام شده تاکسی ها 9 درصد است

به گزارش گروه مالی وبلاگ انجمن گفتگو، عباس تابش در خصوص افزایش نرخ کرایه تاکسی بعد از افزایش قیمت بنزین گفت: سهم بنزین در هزینه تمام شده تاکسی 9 درصد است و اگر این را بپذیریم با افزایش قیمت بنزین یعنی کرایه هر راستا فقط 4.5 درصد باید افزایش یابد.

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت اضافه کرد: بنابراین اگر کرایه یک راستا تا قبل از افزایش قیمت بنزین 2 هزار تومان بوده است بعد از افزایش قیمت بنزین به 2080 تومان می رسد که اگر این عدد را رند کنیم کرایه آن راستا می تواند 2100 تومان گردد.

رئیس سازمان حمایت مصرف کنندگان و فراوری کنندگان بیان داشت: بنابراین هر گونه افزایش قیمت بیش از ارقام مذکور تخلف است.

وی با بیان اینکه اتحادیه تاکسی رانی و انجمن های تخصصی صاحب این خدمت اعلام نموده اند که افزایش قیمت ندارند، گفت: اگر افزایش قیمتی در این خدمت اتفاق افتاده باشد تخلف است و باید همه یاری کنیم تا جلوی این فرصت طلبی گرفته گردد.

تابش گفت: مردم در صورت مشاهده افزایش قیمت کرایه تاکسی آن را به وسیله تماس با تلفن 124 و همچنین تماس با سازمان های صنعت و معدن استان های و اتاق های اصناف اطلاع دهند و قطعا گزارش های واصله را رسیدگی خواهیم کرد.

وی همچنین در خصوص افزایش کرایه وانت بار ها و تاثیر آن بر افزایش قیمت کالا و خدمات گفت: برای جلوگیری از افزایش قیمت وانت بارها، کامیونت و نیسان وانت ها و پیکان وانت ها ستاد تنظیم بازار در جلسه اخیر مصوب کرد تا 100 لیتر به سهمیه آن ها اضافه گردد.

تابش گفت: مسلما این سهمیه به آن ها تخصیص می یابد و این افزایش بدان معناست که به اندازه احتیاج آن ها سهمیه افزایش یافته است.

وی گفت: براین اساس هر گونه تغییر قیمت به اندازه 9 درصد قابل قبول است و افزایش نرخ کرایه این دسته از وسایل حمل و نقل تخلف است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "وانت بار ها 100 لیتر سهمیه اضافه می گیرند ، سهم بنزین در قیمت تمام شده تاکسی ها 9 درصد است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "وانت بار ها 100 لیتر سهمیه اضافه می گیرند ، سهم بنزین در قیمت تمام شده تاکسی ها 9 درصد است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید