وبینار رسانه و کرونا برگزار می گردد

به گزارش وبلاگ انجمن گفتگو، به مناسبت هفته روابط عمومی دو وبینار آموزشی با عناوین رسانه و کرونا و روابط عمومی و سواد رسانه ای به همت روابط عمومی جهاددانشگاهی همدان و مرکز افکارسنجی دانشجویان ایران- شعبه همدان (ایسپا) برگزار می گردد.

وبینار رسانه و کرونا برگزار می گردد

به گزارش وبلاگ انجمن گفتگو، اولین نشست با موضوع رسانه و کرونا با حضور دکتر زهرا اجاق، عضو هیات علمی پژوهشکده مطالعات فرهنگی و ارتباطات پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی و با موضوع سخنرانی راهبردهای ارتباطات بحران در همه گیری کرونا با تجربه ایران برگزار خواهد شد.

دکتر محمد طاهری، عضو هیات علمی دانشکده پزشکی و مدیر روابط عمومی و سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی همدان در مورد روابط عمومی و مدیریت بحران و دکتر داود مهرابی، عضو هیات علمی پژوهشکده مطالعات فرهنگی و ارتباطات پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی با موضوع اخلاق رسانه ای و اخبار کرونا نیز در این نشست سخنرانی خواهند کرد.

این وبینار چهارشنبه 29 اردیبهشت 1400 ساعت 10 تا 12 بر بستر سامانه آموزشی جهاد دانشگاهی (امجد) برگزار و به شرکت نمایندگان نیز گواهینامه ضمن خدمت اعطا می گردد.

براساس اعلام روابط عمومی جهاد دانشگاهی، علاقه مندان می توانند به وسیله ورود به لینک Amjad.jde.ir/hm و با پسورد jdh003 در وبینار شرکت نمایند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "وبینار رسانه و کرونا برگزار می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "وبینار رسانه و کرونا برگزار می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید