خبرنگاران استاندار خراسان جنوبی: زندگی در شرایط کرونایی را بیاموزیم

به گزارش وبلاگ انجمن گفتگو، بیرجند - خبرنگاران - استاندار خراسان جنوبی گفت: باید زندگی در شرایط خاص کرونایی را بیاموزیم و ضمن توجه دقیق به دستورالعمل های بهداشتی، با بهره جویی از روش های نوین و برطرف نواقص سال گذشته، با تمام توان در راستای ارتقای آموزشی دانش آموزان کوشش کنیم.

خبرنگاران استاندار خراسان جنوبی: زندگی در شرایط کرونایی را بیاموزیم

محمد صادق معتمدیان روز آدینه در پیامی به مناسبت شروع سال تحصیلی گفت: فرارسیدن سال تحصیلی جدید، نویدبخش دوره جدیدی از تلاش و تلاش در جهت سرنوشت ساز تعلیم و تربیت و حرکت به سمت فتح قله های رفیع دانش است.

وی اضافه کرد: فصل جدیدی از حیات علمی کشور پیش روست و این روزها را باید سرشروع لبخند و شادی فرزندان مستعد و با اراده این مرز و بوم تلقی کرد که توسعه همه جانبه میهن را در سر می پرورانند؛ بی شک مدرسه دومین خانه، مأمن آینده سازان و نخستین نهاد اجتماعی برای ورود به دنیای جدیدی است که از اکنون باید در آن تمرین خودباوری، علم اندوزی و نگاه توسعه نگر داشت.

استاندار خراسان جنوبی بیان نمود: توسعه فرهنگی استان خراسان جنوبی، مرهون تلاش بی وقفه معلمان، فرهنگیان و اساتید دلسوزی است که درس عشق دادند و مشق ایمان کردند تا این خطه نخبه پرور و عالم خیز، به مهد پرورش پدران علم کشور در علوم گوناگون تبدیل گردد.

وی گفت: نیمه شهریور سال جاری در شرایطی به استقبال بازگشایی مدارس می رویم که ایران عزیز، با ویروس منحوس کرونا دست و پنجه نرم می نماید و این میهمان ناخوانده، همه امورات کشور را تحت تأثیر خود قرار داده است؛ لیکن باید زندگی در شرایط خاص کرونایی را بیاموزیم و ضمن توجه دقیق به دستورالعمل های بهداشتی، با بهره جویی از روش های نوین و برطرف نواقص سال گذشته، با تمام توان در راستای ارتقای آموزشی دانش آموزان تلاش نماییم.

معتمدیان اضافه کرد: اینجانب فرارسیدن سال تحصیلی جدید را به صاحبان خرد و اندیشه، به ویژه فرهنگیان ارجمند و دانش آموزان عزیزِ بهارستان علم و ادب، تبریک عرض کرده و امیدوارم در سالی که به تدبیر رهبر فرزانه انقلاب اسلامی مزین به نام جهش فراوری شده است، بتوانیم ایران اسلامی را به قله های امید، پیشرفت و سربلندی برسانیم؛ ان شاءالله.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران استاندار خراسان جنوبی: زندگی در شرایط کرونایی را بیاموزیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران استاندار خراسان جنوبی: زندگی در شرایط کرونایی را بیاموزیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید