پنل حوزه ریاست در نشست معاونان، مشاوران و مدیران کل سازمان میراث فرهنگی برگزار گردید

به گزارش وبلاگ انجمن گفتگو، در دومین روز نشست معاونان، مشاوران و مدیران کل ستادی و استانی سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، پنل مربوط به حوزه ریاست در این نشست برگزار گردید و تعدادی از مدیران کل و مشاوران این حوزه به تشریح برنامه های خود پرداختند.

پنل حوزه ریاست در نشست معاونان، مشاوران و مدیران کل سازمان میراث فرهنگی برگزار گردید

به گزارش خبرنگار وبلاگ انجمن گفتگو، در پنل مرتبط با حوزه ریاست، قدرت ابراهیمی مشاور رئیس سازمان و مدیرکل حوزه ریاست، جواد جهانبانی مدیرکل حراست، ایرج خرازی دبیر هیئت مرکزی گزینش، علیرضا بای مدیرکل روابط عمومی و اطلاع رسانی سازمان میراث فرهنگی، فائزه بهزادنژاد مدیرکل دفتر بین الملل و فریبا رحمان پور مشاور رئیس سازمان میراث فرهنگی در امور بانوان و خانواده به تشریح برنامه های خود پرداختند.

قدرت ابراهیمی مشاور رئیس سازمان و مدیرکل حوزه ریاست در این نشست با اشاره به اهمیت هم افزایی بین مدیران کل و ستادی در تحقق اهداف سازمانی گفت: همکاری بسیار خوب معاونان و مدیران کل ستادی و استانی می تواند در تحقق اهداف و مأموریت های سازمان میراث فرهنگی ما را کمک کند.

او از مدیران کل ستادی و استانی خواست با توجه به گستردگی برنامه های سازمان میراث فرهنگی از تمام توان خود برای پیشبرد این برنامه ها استفاده نمایند تا شاهد رونق گردشگری و در نتیجه درآمدزایی بیشتر و ارزآوری برای کشور باشیم.

جواد جهانبانی مشاور رئیس سازمان و مدیرکل حوزه حرست نیز در این نشست توصیه هایی را از منظر حراست به مدیران کل ستادی و استانی ارائه کرد و با اشاره به احتمال مأموریت های خارج از کشور به مدیران نکاتی را متذکر شد. او حراست را به چتر حمایتی سازمان تشبیه کرد و خواهان هماهنگی با این حوزه شد.

علیرضا بای مدیرکل روابط عمومی و اطلاع رسانی سازمان میراث فرهنگی در نیز در این نشست با تشریح مهم ترین برنامه های این اداره کل گفت: چندی پیش با آقای ربیعی سخنگوی دولت مذاکراتی داشتیم و ایشان با توجه به نقش و اهمیت روابط عمومی ها در تحقق اهداف و مأموریت های سازمان ها و دستگاه های مختلف، برای توجه ویژه به روابط عمومی ها قول مساعد داد.

او اضافه کرد: روابط عمومی سازمان میراث فرهنگی در دوره جدید فعالیت خود اقدامات بسیار موثری را آغاز نموده است که فراوری میان برنامه های یک دقیقه ای و مستندهای ترکیبی با موضوع آثار ثبت جهانی ایران از مهم ترین اقدامات این اداره کل است.

او در بخش دیگری از صحبت های خود از روابط عمومی ها به عنوان یکی از مهم ترین بخش های هر دستگاه نام برد و از مدیران کل میراث فرهنگی استان ها خواست تا در سیاست ها و برنامه ریزی های دستگاه متبوع خود، از ظرفیت های روابط عمومی بیشتر استفاده نمایند.

بای در ادامه به سایت وبلاگ انجمن گفتگو اشاره نمود و اضافه کرد: وبلاگ انجمن گفتگو به عنوان پایگاه خبری رسمی سازمان میراث فرهنگی، منعکس نماینده اخبار و فعالیت های این سازمان در سطح ستاد و استان هاست و با نظر مثبت رئیس محترم سازمان، برنامه های بسیار خوبی برای توسعه فعالیت این سایت خبری در نظر گرفته شده و این پایگاه خبری به شکلی جدید و به صورت عملیاتی از این پس فعالیت خود را ادامه می دهد.

فائزه بهزادنژاد مدیرکل دفتر بین الملل سخنران بعدی این پنل بود که در سخنانی با اشاره به اهمیت توسعه روابط با کشورهای هدف گردشگری و نیز تقویت ارتباطات فرهنگی با کشورهای مختلف جهان از مدیران کل ستادی و استانی خواست تا با هماهنگی دفتر امور بین الملل به تقویت همکاری و روابط فرهنگی خود با کشورهای مختلف جهان بپردازند.

او اضافه کرد: تجربه نشان می دهد برای توسعه باید نگاه از سطح ملی به سطح محلی تغییر یابد و خوشبختانه شاهد این هستیم که در این نشست مدیران کل استانی حضور دارند و پیگیری مسائل مطرح شده در این نشست در سطح محلی و استانی می تواند نتیجه بخش باشد و اثرات آن در سطح ملی نیز به چشم خواهد آمد.

فریبا رحمان پور مشاور رئیس سازمان میراث فرهنگی در امور بانوان و خانواده نیز در سخنانی با اشاره به صندلی بانوان و نقش آن ها گفت: توجه به بانوان و نگاه به کارآمدی آنان می تواند در تحقق سیاست های هر سازمان تأثیرگذار باشد.

او اضافه کرد: خوشبختانه در سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری به نقش بانوان توجه شده و در سطح کارشناسان و نیز در سطوح مدیریتی در استان ها و ستاد از ظرفیت های بانوان استفاده شده است که البته به دنبال ارتقای این نقش و صندلی آنان هستیم.

منبع: میراث آریا

به "پنل حوزه ریاست در نشست معاونان، مشاوران و مدیران کل سازمان میراث فرهنگی برگزار گردید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پنل حوزه ریاست در نشست معاونان، مشاوران و مدیران کل سازمان میراث فرهنگی برگزار گردید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید