پیروزی سریع وفایی در دور نخست مسابقات اسنوکر آزاد انگلیس

به گزارش وبلاگ انجمن گفتگو، نخستین روز مسابقات آزاد انگلیس 2020 با صعود وفایی به مرحله دوم و شکست واحدی به سرانجام رسید.

پیروزی سریع وفایی در دور نخست مسابقات اسنوکر آزاد انگلیس

به گزارش وبلاگ انجمن گفتگو و به نقل از روابط عمومی فدراسیون بولینگ، بیلیارد و بولس پنجمین دوره مسابقات اسنوکر آزاد انگلیس 12 اکتبر شروع و در استادیوم مارشال آرنا در حال برگزاری است. حسین وفایی اولین نماینده کشورمان صبح امروز پیروز شد لوکاس کلیکرز را با نتیجه 4 بر صفر شکست دهد و به دور دوم این مسابقات راه پیدا کند. وفایی در دور دوم با جو پری بر روی میز می رود. پری پیروز شد در دور اول پارسونز را با نتیجه 4 بر 1 شکست دهد و راهی دور دوم گردد.

وفایی و پری تا کنون چهار بار به مصاف یکدیگر رفته اند و سهم هر بازیکن دو برد می باشد اما نکته امیدوارکننده این است که پری هر دو پیروزی خود را در سال 2016 و ابتدای کار وفایی در حرفه ای ها بدست آورده در حالی که حسین وفایی در سال های اخیر 2017 و 2019 پیروز شده این ورزشکار را پشت سر بگذارد.

سهیل واحدی دیگر نماینده کشورمان بعد از ظهر امروز در دور نخست به مصاف جو اُ کانر رفت و با نتیجه 4 بر 3 بازنده شد و از راهیابی به مرحله بعدی این مسابقات بازماند.

این مسابقات تا 18 اکتبر ادامه و دارای رنکینگ جهانی می باشد. از دیگر مسابقات مهم این دوره نیز می توان به پیروزی سلبی، ویلیامز، بینگتااو، هیگینز، اُدانل و ... در مقابل حریفانشان اشاره نمود.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "پیروزی سریع وفایی در دور نخست مسابقات اسنوکر آزاد انگلیس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیروزی سریع وفایی در دور نخست مسابقات اسنوکر آزاد انگلیس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید