کارآگاه خوب از کره جنوبی به تلویزیون ایران آمد

به گزارش وبلاگ انجمن گفتگو، اولین قسمت از سریال پلیسی و اکشن کارآگاه خوب به کارگردانی نم کوک جو یکشنبه 20 آذرماه ساعت 19 از شبکه پنج سیما تماشایی می گردد.

کارآگاه خوب از کره جنوبی به تلویزیون ایران آمد

به گزارش خبرآنلاین، این سریال پلیسی به نویسندگی جین وون چوی محصول 2020 کره جنوبی در ژانر درام معمایی است و هنرمندانی نظیر سون هیون جو، جانگ سونگ جو، لی الیجا، جی سونگ هاین و چا رئی هیونگ و...در آن نقش آفرینی نموده اند.

این سریال ماجرای کاراگاهانی را روایت می نماید که در شهر اینچئون مشغول به کار هستند. کانگ دو چانگ کاراگاهیست که 18 سال از عمر خود را صرف انجام این کار نموده است، او برای پیدا کردن مجرمان و حل پرونده ها، از تجربه و روابط شخصی اش استفاده می نماید، در حالی که اوه جی هیوک کاراگاه نخبه ایست که 9 ساله مشغول به کار است، او برخلاف کانگ دو چانگ، برای حل پرونده ها از شواهد موجود و بعلاوه روانشناسی جنایتکاران استفاده می نماید. هر دوی آنها با هم کار می نمایند و اغلب اوقات با هم دیده می شوند . ولی روش های آنالیز پرونده های جنایی آنها با هم فرق دارد و...

سریال کره ای کارآگاه خوب از شنبه تا پنج شنبه هر هفته ساعت 19 پخش و تکرار آن ساعت 23 و 13:20 خواهد بود. مخاطبان می توانند خلاصه قسمت های این سریال را روز آدینه ساعت 19 مشاهده نمایند.

منبع: فرارو

به "کارآگاه خوب از کره جنوبی به تلویزیون ایران آمد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کارآگاه خوب از کره جنوبی به تلویزیون ایران آمد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید