سریال و پخش خانگی

کارآگاه خوب از کره جنوبی به تلویزیون ایران آمد

اولین قسمت از سریال پلیسی و اکشن کارآگاه خوب به کارگردانی نم کوک جو یکشنبه 20 آذرماه ساعت 19 از شبکه پنج سیما تماشایی می گردد.

20 آذر 1401

5 مشکل دنیا مارول که با قراردادهای نو بازیگران حل می گردد

وقتی که دنیای سینمایی مارول برای اولین بار به وجود آمد، برنامه بزرگ این استودیو برای دنیاهای مشترک این بود که بازیگرانش را متقاعد کند تا قراردادهایی برای چندین فیلم امضا نمایند. به نظر می رسد با قراردادهای تازه این استودیو، چندین مشکل فاز 4 دنیای سینمایی...

3 مرداد 1401

کانادا میزبان دومین جشنواره فیلم ئاسک

دومین دوره جشنواره فیلم ئاسک در روزهای دوم و سوم مهر ماه سال جاری (24 و 25 سپتامبر 2022)، در شهر مونترال در کشور کانادا برگزار می گردد.

30 تیر 1401

دیابلو ایمورتال یک نقش آفرینی بزرگ در جیب شماست (بازی موبایل هفته)

مجموعه دیابلو (Diablo) یکی از برترین ساخته های شرکت بلیزارد (Blizzard) است. این عناوین در سبک نقش آفرینی بوده و بیش از 25 سال است که ساخته می شوند. اولین عنوان دیابلو در سال 1996 برای کامپیوترهای شخصی عرضه شد. از همان زمان زاویه خاص این بازی به همراه داستان زیبا و...

23 تیر 1401

پیشنهاد یک منتقد برای تماشای یک مستند دیدنی و عجیب

هوشنگ گلمکانی معتقد است، کاغذپاره ها مستند انیمیشنی است که هنرمندانه از تکه های مقوا ساخته شده و یکی از عجیب ترین و دیدنی ترین فیلم هایی است که دیده است.

15 اردیبهشت 1401

ژست بهاره افشاری

خبرنگاران:بهاره افشاری یلدای سال جاری را شاد با دوستان خود گذراند .

31 فروردین 1401

دوران با هم بودن و تپق زدن های دوبله بهتر بود

شوکت حجت، مدیردوبلاژ و گوینده تلویزیون و رادیو می گوید: درست است که تک گویی گویندگان به خاطر شرایط کرونایی کار را برای مدیران دوبلاژ سخت نموده است اما از منظری به نفع گویندگان شده و خیلی هم بد نیست.

13 دی 1400

عوارض بی خوابی و کم خوابی

کم خوابی و بی خوابی به طرز فوق العاده ای به سلامتی، فعالیت، ایمنی ما آسیب می رساند به طوریکه متخصصان یکی از دلایل سرطان را در بعضی موارد نداشتن خواب کافی عنوان می نمایند.

12 آذر 1400

عمل قلب مهران غفوریان موفقیت آمیز بود

مهران غفوریان روز گذشته سر صحنه تصویربرداری سریال نمایش خانگی نیسان آبی دچار حمله قلبی شد و امروز عمل قلب باز او با موفقیت صورت گرفته است.

21 آبان 1400

شبنم قلی خانی از وسط دو تکه شد

خبرنگاران: شبنم قلی خانی اخیرا عکس جدیدی را در فضای مجازی منتشر کرد که نشان میدهد از وسط دو تکه شده است.

22 مهر 1400

سهم آسیایی اقیانوسیه ای ها در هالیوود تنها 6 درصد است

هالیوود از کلیشه های خود دست برنمی دارد و سهم بازیگران آسیایی اقیانوسیه ای در صنعت فیلمسازی آمریکا تنها 6 درصد است که بیشتر به نقش های منفی اختصاص می یابد.

24 تیر 1400

اما استون و فیلم های ترسناک منجی سینماها شدند (باکس آفیس هفته)

میزان فروش فیلم یک مکان ساکت 2 در نخستین آخر هفته اکرانش بهتر از هر فیلم دیگری در دوران کرونا بوده و علاوه بر آن فیلم کروئلا با بازی اما استون هم عملکرد قابل قبولی داشته تا این هفته سینماهای دنیا جان دوباره ای بگیرند.

20 تیر 1400

معرفی بازی نوروزی؛ Streets of Rage 4

به عنوان یکی از محبوب ترین سری بازی های اکشن کلاسیک، شورش در شهر پس از نزدیک به سی سال غیبت، دوباره بازگشته است؛ آن هم به بهترین شکل ممکن. شورش در شهر 4 دقیقا دنباله ای برای این سری قدیمی محسوب می گردد و همان گیم پلی کلاسیک، همان ساختار مراحل و همان موسیقی...

31 فروردین 1400

14 لحظه اشک آور در فیلم های انیمیشن که حتما باید ببینید

چه کسی گفته انیمیشن فقط برای بچه هاست؟ ملاک و معیار مخاطب هدف فیلم های انیمیشنی چیز تعیین و محکمی نیست و این فیلم ها دست روی انواع و اقسام مضمون ها و قصه ها می گذراند. حتی شاید یک انیمیشن تأثیری ماندگارتر و عمیق تر از یک فیلم زنده روی مخاطبین بزرگسالش داشته...

26 اسفند 1399

خبرنگاران افزایش گستره مخاطب با برگزاری آنلاین و فیزیکی جشنواره ها

تهران- خبرنگاران- عضو شورای سیاستگذاری چهاردهمین جشنواره فیلم کوتاه رضوی معتقد است ترکیبی از برگزاری آنلاین و فیزیکی جشنواره ها می تواند باعث دسترسی همه علاقه مندان در سراسر کشور شود.

25 اسفند 1399

پخش سریالی با بازی ماه چهره خلیلی از شبکه دو

شبکه دو سیما به زودی سریال مرضیه با هنرمندی زنده یاد ماه چهره خلیلی را روانه آنتن می کند.

11 مهر 1399

جدیدترین نسخه مایکروسافت لانچر با قابلیت های جدید برای اندروید معرفی گردید

روز گذشته مایکروسافت در کنار معرفی نسخه پیش نمایش جدید ویندوز 10، از جدیدترین نسخه لانچر خود نیز رونمایی کرد. مایکروسافت لانچر حالا از طراحی کاملا جدیدی بهره می برد و به همراه قابلیت های فراوان، به زودی برای اندروید عرضه می گردد.

21 شهریور 1399

صدرنشینی فیلم نفرین شده وودی آلن در گیشه سینماهای دنیا

روز بارانی در نیویورک به کارگردانی وودی آلن با وجود طرد شدن از سوی بازیگران اصلی و استودیو آمازون، با استقبال تماشاگران در سراسر جهان روبرو شد.

31 تیر 1399

زبان انگلیسی چطور بین المللی شد؟

زبان بین المللی انگلیسی | English languageتا به حال این سوال برایتان پیش آمده است که چرا از بین تمامی زبان هایی که در جهان وجود دارد، تنها زبان انگلیسی از همه محبوب تر است و به عنوان زبان بین المللی مورد استفاده قرار می گیرد؟ راستش این سوال برای من که نویسنده...

24 خرداد 1399

ستاره های سینما که در زمینه موسیقی فعالیت دارند

خراسان/ مهردادصدیقیان و لیلا اوتادی تازه ترین بازیگرانی هستند که در موزیک ویدئوی خوانندگان حضور داشته اند

23 خرداد 1399
تعداد: (25)