گجت هایی که پول و سیاره مان را نجات می دهند!

به گزارش وبلاگ انجمن گفتگو، خبرنگاران: در سال های اخیر، انتشار کربن دی اکسید در اثر مصرف انرژی در ایالات متحده به حدود 5.1 میلیارد تن رسیده است. علاوه بر این، سطح بالایی از فاضلاب و زباله وجود دارد. فقط یک لحظه به این فکر کنید که چند بار تا به حال فراموش نموده اید لامپ را خاموش کنید؟ سطح آلودگی بسیار بالاست و همه ما کباید اری برای نجات سیاره مان انجام دهیم. در این مطلب وسایلی را می بینید که به شما یاری می نماید زندگی سبزتر و سازگارتری با محیط زیست داشته باشید و در هزینه های خود نیز صرفه جویی کنید.

گجت هایی که پول و سیاره مان را نجات می دهند!

ماشین لباسشویی بدون برق

درامی (drumi) یک ماشین لباسشویی غیربرقی است. این ماشین لباسشویی هم برای کیف پولتان خوب است و هم سلامتی و محیط زیستتان؛ علاوه بر این هرجایی که اراده کنید لباس هایتان را می شوید. همچنین بسیار جمع و جور است و می توانید آن را همراه خودتان به سفر ببرید.

فیلتر هوای ضد آلودگی

زندگی در شهر های بزرگ سخت و برای سلامتی خطرناک است. اما یک راه چاره وجود دارد! این فیلتر هوای پوشیدنی، آلودگی را کاهش می دهد. این وسیله راحت و موثر است و می توانید با آن هوای تمیز و تازه را استشمام کنید، سلامت خود را حفظ کنید و پول پزشک ندهید.

دوش nebia spa

این محصول شگفت انگیز دوش دریافت را به یک تجربه منحصربه فرد و فراموش نشدنی تبدیل می نماید. شرکت سازنده ادعا می نماید که این دوش تا کنون در مصرف 100 میلیون گالن آب صرفه جویی نموده است.

سینک twice مصرف آب را کاهش می دهد

این سینک قبض آب و مصرف آب را بسیار کاهش می دهد و به حفظ منابع آب یاری می نماید.

این لوله فاضلاب هوشمند مصرف شما را کنترل می نماید

روکا (Roca) یک دستگاه هوشمند طراحی نموده که میزان آب مصرفی در هر دقیقه را نشان می دهد. این وسیله زیر سینک نصب می گردد و همه اطلاعات را نمایش می دهد. حالا همواره می دانید که چه مقدار آب برای هر کار مصرف می کنید.

چراغی که در مصرف انرژی صرفه جویی می نماید

twist یک چراغ تطبیقی است که در مصرف انرژی را صرفه جویی می نماید. این لامپ درست مثل خورشید، به صورت اتوماتیک از نور سفید در صبح به نور زرد در شب تغییر می نماید. بنابراین شما در هر ساعتی از شبانه روز مقدار مناسبی از نور را دریافت می کنید. علاوه بر این، این لامپ ها اسپیکری دارند که موسیقی پخش می نماید، حتی اگر چراغ خاموش باشد.

Nozzle مصرف آب را تا 85% کاهش می دهد

راز این وسیله شگفت انگیز، اسپری کردن آب است. این شیرآب در مقایسه با شیر های معمولی، مصرف آب را تا 85% کاهش می دهد.

پریز ال ای دی (LED) به صرفه جویی در برق یاری می نماید

پریزهای ال ای دی (LED) نه تنها در مصرف برق صرفه جویی می نمایند، بلکه شب ها راه را به شما نشان می دهند. اما این فقط یک وسیله هوشمند سازگار با محیط زیست نیست، بلکه یک دکوری خوب هم برای خانه شما هم است.

فیلتر تصفیه آب PUR آلاینده ها را کاهش می دهد

این فیلتر تصفیه آب به راحتی به شیر آب متصل می گردد و یک نشانگر ال ای دی دارد که وضعیت فیلتر را نشان می دهد، بنابراین می فهمید کی باید آن را عوض کنید. این فیلتر بیش از 70 آلاینده از جمله 99% از سرب را از بین می برد.

اسپیکر آی بامبو به برق احتیاج ندارد

این یک اختراع جذاب است و می تواند هدیه خوبی باشد. طراحی ساده و شیک این اسپیکر از یک قطعه بامبو تشکیل شده است. شکل طبیعی اسپیکر اثر شبه استریو ایجاد می نماید که به برق احتیاج ندارد.

اولین سطل زباله هوشمند دنیا

سطل زباله Bruno ویژگی مکش قدرتمندی دارد و مو، آشغال و ذرات گردوغبار را مستقیما وارد کیسه زباله می نماید. این سطل زباله هوشمند آلرژن های محیط زندگی شما را از بین می برد و احساس تازگی بیشتری به خانه تان می دهد. همچنین هرروز به شما یادآوری می نماید که زباله ها را بیرون ببرید، بنابراین خانه تان بوی بد نمی گیرد.

Re-Q صابون سازگار با محیط زیست می سازد

Re-Q یک صابون ساز سازگار با محیط زیست است که فاضلاب خانگی و صابون استفاده شده را بازیافت می نماید. این فرآیند سه مرحله دارد. ابتدا دستگاه آب کثیف را تصفیه می نماید، آن را با ذرات صابون ترکیب می نماید و سپس آن را به شکل یک صابون جدید درمی آورد.

منبع: brightside

منبع: برترین ها

به "گجت هایی که پول و سیاره مان را نجات می دهند!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گجت هایی که پول و سیاره مان را نجات می دهند!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید