گل محمدی: بد بودیم و جریمه شدیم

به گزارش وبلاگ انجمن گفتگو، یحیی گل محمدی، سرمربی تیم فوتبال شهر خودرو به این نکته اذعان کرد که تیمش در نیمه نخست ملاقات مقابل صنعت نفت آبادان عملکرد ضعیفی داشته است.

گل محمدی: بد بودیم و جریمه شدیم

به گزارش خبرنگار ورزشی وبلاگ انجمن گفتگو، یحیی گل محمدی، سرمربی تیم فوتبال شهر خودرو پس از شکست یک بر صفر تیمش مقابل صنعت نفت آبادان گفت: نیمه اول بازی جالبی برای ما نبود و در 10 دقیقه بد بازی کردیم که با گل خوردن جریمه شدیم. در ادامه بهتر کار کردیم و موقعیت های خیلی خوبی هم داشتیم.

وی ادامه داد: به صنعت نفت تبریک می گویم که عملکرد دفاعی بسیار خوبی داشت، دفاع این تیم کم اشتباه بود، با این وجود فرصت های بسیار خوبی به خصوص از ارسال از کناره های زمین ایجاد کردیم که نتوانستیم به گل برسیم. حتی در محوطه شش قدم هم به مهاجمان مان توپ رساندیم اما امروز روز خیلی بد مهاجمان ما بود. از ارسال از کناره ها و روش های دیگر فرصت های گوناگونی داشتیم و از آنها استفاده نکردیم.

سرمربی شهر خودرو با بیان اینکه این شکست خانگی خیلی تلخ بوده است توضیح داد: شرمسار طرفداران شدیم و دوست نداریم که در خانه خودمان ببازیم. این فوتبال است و باید بیشتر کوشش کنیم به خصوص در موقعیت سازی و ندادن فرصت به حریف در 10 دقیقه زنجیره ای از اشتباهات را مرتکب شدیم و زیاد توپ لو دادیم، همین اشتباهات باعث شد که گل بخوریم. این اشتباهات در لیگ برتر باعث می گردد که به صورت سنگین جریمه شویم.

گل محمدی در مورد قضاوت داور این بازی گفت: داور می توانست به بازی سرعت بدهد، اما تیم داوری هم عملکرد خوبی داشت.

ادامه دارد ...

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "گل محمدی: بد بودیم و جریمه شدیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گل محمدی: بد بودیم و جریمه شدیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید