3 علت مهم رشد بورس، شنبه فشار فروش برمی شود؟

به گزارش وبلاگ انجمن گفتگو، شاخص کل بورس در هفته ای که گذشت پنج درصد رشد داشت. کارشناسان علت این رشد را عوامل مختلفی می دانند اما تقریبا همه آن ها به ادامه این فرایند امیدوارند.

3 علت مهم رشد بورس، شنبه فشار فروش برمی شود؟

علی عصاری، کارشناس بازار سهام توضیح داد: من به هیچ عنوان سبزی بازار روزهای اخیر را بر اساس عوامل تکنیکال و بنیادی نمی دانم. سه علت عمده در این خصوص وجود دارد. اولین علت طوفان فضای مجازی است که تاثیر زیادی بر این رشد داشت.

وی ادامه داد: عامل دوم نیز سیگنال های مثبتی است که به وسیله سیاست مداران به بورس رسیده و شرایط را تحت تاثیر قرار داده است. برطرف انسداد کدهای معاملاتی خاص که به علت سفته بازی و رنج کشیدن و … مسدود شده بودند نیز عامل سوم این رشد است.

این کارشناس بازار سهام اعلام نمود: این شرایط بسیار بیشتر از مسائل تکنیکال بر بازار تاثیر گذار است و خوشبختانه در حال حاضر شرایط خوبی برای بورس به وجود آورده است.

عصاری مطرح نمود: روال مثبت رو به بالا شکل گرفته است که در میان مدت هم ادامه خواهد داشت. اما در بلندمدت احتمالا بازار به شرایط قبلی برمی شود.

وی گفت: هفته آینده را هفته ای به نسبت مثبت می دانم. شنبه و یکشنبه ممکن است مقداری عرضه داشته باشیم اما در ادامه بورس دوباره آغاز به حرکت خواهد نمود.

آخرین پیش بینی های بازار سهام را هر روز ساعت 17 در صفحه پیش بینی بورس وبلاگ انجمن گفتگو بخوانید.

منبع: تجارت نیوز

به "3 علت مهم رشد بورس، شنبه فشار فروش برمی شود؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "3 علت مهم رشد بورس، شنبه فشار فروش برمی شود؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید