بسکتبال

چهره جدیدی از نظم آوران را در نیمه نهایی لیگ بسکتبال می بینید

به گزارش خبرنگاران، در چارچوب مرحله نیمه نهایی مسابقات بسکتبال لیگ برتر باشگاه های کشور، شامگاه آدینه ملاقات نخست میان دو تیم ذوب آهن اصفهان و نظم آوران سیرجان برگزار گردید که طی آن تیم نظم آوران با نتیجه 71 به 77 متحمل شکست شد.

14 خرداد 1401

گسول پس از 23 سال فعالیت حرفه ای بازنشسته شد

ستاره بسکتبال تیم ملی اسپانیا که سال ها در NBA درخشیده بود، به دوران بسکتبال خود خاتمه داد.

29 مهر 1400

پیروزی تیم گروه بهمن با حداقل اختلاف امتیاز

به گزارش خبرنگاران، در ادامه مسابقات بسکتبال لیگ برتر باشگاه های کشور و از گروه الف این رقابت ها امروز آدینه دو تیم نامی نواصفهان و گروه بهمن تهران به مصاف هم رفتند.

11 بهمن 1399

حضور قطعی تیم بسکتبال سه نفره بانوان در مسابقات گزینشی المپیک

به گزارش خبرنگاران، طبق اعلام فدراسیون جهانی بسکتبال (فیبا) 16 تیم - 8 تیم دختران و 8 تیم پسران- در رشته سه نفره در المپیک 2020 به رقابت می پردازند.

17 آذر 1399

بهترین هتل های شهر وارنا، بلغارستان

شهر وارنا، یکی از شهرهای دیدنی و سومین شهر عظیم کشور بلغارستان است که افراد زیادی برای دیدنی های آن، از جمله جاذبه های تاریخی، سواحل فوق العاده با ماسه های طلایی و رستوران ها و کافه های دوست داشتنی، به این شهر سفر می نمایند. این شهر در کنار دریای سیاه...

24 خرداد 1399

لیگ NBA، جریمه سنگین ستاره کلیپرز

ستاره تیم بسکتبال لس آنجلس کلیپرز به دلیل صحبت کردن در خصوص داوری با جریمه ای سنگین روبرو شد.

9 فروردین 1399

شکست ذوب آهن در ملاقات خانگی، همه مدعیان بردند

به گزارش خبرنگاران، در ادامه مسابقات بسکتبال لیگ برتر باشگاه های کشور و از هفته هفدهم این رقابت ها، امروز پنجشنبه در آبادان تیم نفت مقابل نیروی زمینی به فزونی دست یافت.

9 اسفند 1398

ترکیب تیم بسکتبال سه نفره بانوان برای جام جهانی اعلام شد

به گزارش خبرنگاران، شیدا شجاعی، کیمیا یزدیان طهرانی، ناهیده اسدی و نگین رسولی پور نفراتی هستند که با تصمیم و اعلام آزاده زمانپور سرمربی تیم بسکتبال سه نفره زیر 23 سال بانوان، ترکیب این تیم را در جام جهانی تشکیل می دهند.

5 آبان 1398