چهره جدیدی از نظم آوران را در نیمه نهایی لیگ بسکتبال می بینید

به گزارش وبلاگ انجمن گفتگو، در چارچوب مرحله نیمه نهایی مسابقات بسکتبال لیگ برتر باشگاه های کشور، شامگاه آدینه ملاقات نخست میان دو تیم ذوب آهن اصفهان و نظم آوران سیرجان برگزار گردید که طی آن تیم نظم آوران با نتیجه 71 به 77 متحمل شکست شد.

چهره جدیدی از نظم آوران را در نیمه نهایی لیگ بسکتبال می بینید

شاگردان علی آرزومندی درحالی متحمل این باخت شدند که در مرحله مقدماتی لیگ برتر هم نتیجه هر دو ملاقات خود برابر ذوب آهن را واگذار نموده بودند. حالا هم آنها برای کسب مجوز صعود از مرحله نیمه نهایی لیگ برتر یک گام از حریف اصفهانی خود عقب افتاده اند با این حال آرزومندی نسبت به عملکرد تیمش در حداکثر چهار ملاقات به جای مانده نیمه نهایی اطمینان دارد طوریکه می گوید کار نظم آوران تمام نشده و از این تیم در ملاقاتهای پیش رو چهره جدیدی خواهید دید.

سرمربی تیم بسکتبال نظم آوران سیرجان در مصاحبه با وبلاگ انجمن گفتگو گفت: ملاقاتهای مرحله نیمه نهایی در تمام رشته ها و در تمام جهان، سخت و سنگین و نزدیک برگزار می گردد، برای ما هم ملاقات اول برابر ذوب آهن همین شرایط را داشت اگرچه نتیجه آن به نفع مان نشد.

وی ادامه داد: در خیلی از بخش ها تمرکز نداشتیم و نتوانستیم ریتم لازم را حفظ کنیم. علت آن هم می تواند مربی، بازیکن، جریان بازی، فشار حمله، فشار دفاع یا هر عامل دیگری باشد. هر یک از اینها می تواند علت این باشد که در رقابت نزدیک با حریف و در ملاقاتی مهم نتوانیم نتیجه بگیریم اما مهم این است که ملاقاتهای نیمه نهایی ادامه دارد و کوشش ما این خواهد بود که در ملاقاتهای آینده جبران کنیم.

آرزومندی با بیان اینکه ترکیب تیم نظم آوران نسبت به ذوب آهن جوانتر و کم تجربه تر است، توضیح داد: تجربه بیشتری که بازیکنان ذوب آهن دارند، یاری حال آنهاست و در همین سه ملاقاتی که برابر ما داشته اند، دست شان را گرفته است اما با این حال قرار نیست همین نتیجه و اتفاقات در ملاقاتهای به جای مانده نیمه نهایی مجدد تکرار گردد. نیمه نهای تمام نشده است. فقط باید سعی کنیم در ملاقاتهای به جای مانده و به خصوص برای لحظات حساس، تصمیمات بهتری بگیریم و انتخاب های درست تری داشته باشیم.

وی با یادآوری اینکه مرحله نیمه نهایی لیگ برتر به صورت 3 از 5 برگزار می گردد، اظهار داشت: با نتیجه به دست آمده در ملاقات شب گذشته، ذوب آهن یگ گام به فینال نزدیک شده اما باید در دو بازی دیگر پیروز گردد. ما اما احتیاج داریم تا در سه بازی صاحب برد شویم. در واقع نیمه نهایی نه برای ما که بازنده بازی اول بودیم تمام شده و نه برای ذوب آهن که برنده از بازی اول خارج شد. در واقع هر ملاقات نیمه نهایی یک سناریوی خاص خود را دارد و نمی توان نتیحه و عملکرد در یک بازی آن را ملاکی برای دیگر ملاقاتها قرار داد.

این مربی تاکید نمود: به میزان چهار بازی فرصت داریم تا سه برد لازم برای صعود از مرحله نیمه نهایی را به دست بیاوریم. قطعا ذوب آهن در پی حداکثر استفاده و نتیجه گیری سریعتر از این ملاقاتها است اما در ملاقاتهای پیش رو چهره جدیدی از نظم آوران خواهید دید.

به گزارش وبلاگ انجمن گفتگو، ملاقات دوم تیم های نظم آوران سیرجان و ذوب آهن اصفهان در مرحله نیمه نهایی لیگ برتر بسکتبال شامگاه یکشنبه در تالار بسکتبال آزادی برگزار می گردد.

منبع: خبرگزاری مهر

به "چهره جدیدی از نظم آوران را در نیمه نهایی لیگ بسکتبال می بینید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چهره جدیدی از نظم آوران را در نیمه نهایی لیگ بسکتبال می بینید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید