آمریکایی ها از آزمایش اچ آی وی فرار می نمایند

به گزارش وبلاگ انجمن گفتگو، نتایج یک آنالیز جدید حاکی از آن است که اکثر آمریکایی ها هرگز برای اچ آی وی آزمایش نداده اند و این درحالی است که شیوع بیماری ایدز در این کشور شایع است.

آمریکایی ها از آزمایش اچ آی وی فرار می نمایند

به گزارش خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی وبلاگ انجمن گفتگو به نقل از دیلی میل، نتایج یک آنالیز جدید حاکی از آن است که اکثر آمریکایی ها هرگز برای اچ آی وی آزمایش نداده اند و این درحالی است که شیوع بیماری ایدز در این کشور شایع است.

گزارش CDC بیانگر آن است که افراد مبتلا به اچ آی وی می توانند با مصرف دارو علاوه بر کنترل بیماری خود، شرایط را برای انتقال آن به دیگر افراد سخت نمایند.

به گفته محققان، افرادی که در معرض ابتلا به اچ آی وی هستند می توانند با مصرف یک دارو به نام PrEP خطر ابتلا به این بیماری را تا 99 درصد کاهش دهند.

آمارها حاکی از آن است که 60 درصد آمریکایی ها هرگز تست اچ آی وی نداده اند؛ برهمین اساس از هر 7 نفر مبتلا به این بیماری یک نفر نمی داند که دچار اچ آی وی مثبت است.

مرکز کنترل و پیشگیری از امراض آمریکا با ارائه آماری اعلام نموده: کمتر از یک سوم افراد پرخطر در سال گذشته تست اچ آی وی را انجام داده اند؛ واقعیت، فرار مردم آمریکا از انجام این آزمایش است.

آمارها همچنین حاکی از آن است، کمتر از 40 درصد از همه آمریکایی ها در سال گذشته برای اچ آی وی مورد آزمایش قرار گرفتند و کمتر از 30 درصد از افرادی که بیشترین خطر را داشتند برای این تست اقدام نموده اند.

انتهای پیغام/

منبع: خبرگزاری فارس

به "آمریکایی ها از آزمایش اچ آی وی فرار می نمایند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آمریکایی ها از آزمایش اچ آی وی فرار می نمایند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید