اولین تصاویر واقعی گوشی پرچمدار موتورولا اج 30

به گزارش وبلاگ انجمن گفتگو، درباره موتورولا اج 30 اخبار و شایعات فراوانی منتشر شده و اکنون با انتشار تصاویر زنده از این دستگاه، طراحی و بعضی از مشخصات این گوشی آشکار شده است.

اولین تصاویر واقعی گوشی پرچمدار موتورولا اج 30

به گزارش وبلاگ انجمن گفتگو، گوشی هوشمند بعدی موتورولا که وارد بازار خواهد شد، موتورولا اج 30 خواهد بود. همانطور که از نام آن پیداست، این مدل یک نسخه پایین تر از اج 30 پرو خواهد بود که چند ماه پیش به بازار عرضه شد. آخرین بار شاهد انتشار رندر های دستگاه بودیم و اکنون تصاویر واقعی از این گوشی در اینترنت منتشر شده است.

تصاویر زنده گوشی پشت و جلوی دستگاه را نشان می دهد. این گوشی هوشمند دارای صفحه نمایش با سوراخ پانچ و نرخ تازه سازی 144 هرتز است. در پنل پشتی، یک سیستم دوربین سه گانه در بالا سمت چپ، مارک موتورولا در پایین قاب و لوگوی برند در مرکز قرار دارند. چنان که می بینید طراحی این گوشی تا حدودی شبیه به Edge 30 Pro است.

پیش از این نیز، تعیینات این گوشی به صورت آنلاین فاش شده بود. گفته می گردد موتورولا اج 30 با صفحه نمایش 6.55 اینچی P-OLED عرضه می گردد. این نمایشگر یک پنل با سوراخ پانچ و وضوح +Full-HD خواهد بود. این گوشی دارای یک لنز اصلی 50 مگاپیکسلی، یک لنز فوق عریض 50 مگاپیکسلی و یک لنز کمکی عمق 2 مگاپیکسلی در پنل پشتی خواهد بود. در پنل جلویی نیز یک لنز 32 مگاپیکسلی برای گرفتن سلفی و برقراری تماس های ویدیویی قرار خواهد داشت.

انتظار می رود این دستگاه با تراشه +Qualcomm Snapdragon 778G همراه با 6 یا 8 گیگابایت رم LPDDR4x و 128 یا 256 گیگابایت حافظه داخلی همراه گردد. انرژی این گوشی به وسیله یک باتری 4020 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از فناوری شارژ سریع 33 واتی تأمین می گردد. در نهایت باید اضافه کنیم که این گوشی روی سیستم عامل اندروید 12 که با MYUX سفارشی شده است، اجرا می گردد.

اکنون که طراحی و ویژگی های این گوشی تعیین شده است، تنها مطلبی که از قلم افتاده است، قیمت این دستگاه می باشد. برای فهمیدن قیمت، ممکن است لازم باشد کمی بیشتر صبر کنیم. یکی از افشاگران دنیای فناوری با نام مستعار evleaks، پیش بینی نموده این دستگاه در ماه اوت عرضه خواهد گردد.

منبع: gizmochina

منبع: فرارو

به "اولین تصاویر واقعی گوشی پرچمدار موتورولا اج 30" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اولین تصاویر واقعی گوشی پرچمدار موتورولا اج 30"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید