اون پس از 35 روز آفتابی شد

به گزارش وبلاگ انجمن گفتگو، رهبر کره شمالی پس از 35 روز غیبت، با بازدید از فرایند پیشرفت یک پروژه بزرگ در شهر زادگاه پدر خود، در انظار عمومی ظاهر شد.

اون پس از 35 روز آفتابی شد

به گزارش گروه بین الملل وبلاگ انجمن گفتگو، کیم جونگ اون رهبر کره شمالی بعد از غیبتی 35 روزه، بار دیگر در انظار عمومی ظاهر شد.

رسانه های کره شمالی بامداد سه شنبه (به وقت ایران) گزارش دادند که کیم از شهر سامجیون در شمال غربی این کشور نزدیک مرز با چین بازدید نموده است.

به نوشته خبرگزاری یونهاپ، وی در اولین فعالیت عمومی خود در بیش از یک ماه گذشته، از فرایند پیشرفت یک پروژه توسعه ای بزرگ در حال اجرا در این شهر سرکشی کرد.

خبرگزاری رسمی کره شمالی (KCNA) گفت: کیم جونگ اون طی حضور در سامجیون، از شرایط واقعی پروژه مرحله سوم و سرانجام کار ساخت شهر سامجیون آگاه شد.

به نوشته یونهاپ، این اولین حضور کیم در انظار عمومی پس از گذشت سی وپنج روز از سخنرانی او در یک نمایشگاه دفاعی در 11 اکتبر بود.

سامجیون به عنوان زادگاه کیم جونگ ایل رهبر فقید کره شمالی و پدر کیم جونگ اون شناخته می گردد.

هفته قبل نیز سانه های دولتی کره شمالی گزارش داده بودند که نیرو های مکانیزه ارتش کره شمالی تمرینات آتش توپخانه ای را به عنوان بخشی از کوشش برای تقویت توان دفاعی این کشور برگزار کردند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "اون پس از 35 روز آفتابی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اون پس از 35 روز آفتابی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید