بازدید رئیس هیئت ویژه آنالیز سیلاب های کشور و معاون وزیر علوم از مناطق سیل زده

به گزارش وبلاگ انجمن گفتگو، رئیس هیئت ویژه آنالیز سیلاب های اخیر کشور، معاون اداری، اقتصادی و مدیریت منابع وزیر علوم، تحقیقات و فناوری و همچنین رؤسای دانشگاه های سطح یک کشور از مناطق مختلف سیل زده پل دختر بازدید کردند.

بازدید رئیس هیئت ویژه آنالیز سیلاب های کشور و معاون وزیر علوم از مناطق سیل زده

به گزارش وبلاگ انجمن گفتگو ، دکتر محمود نیلی احمدآبادی، دکتر نظرپور و رؤسای دانشگاه های سطح یک کشور از نزدیک با مردم سیل زده به تبادل نظر پرداختند و مردم نیز مسائل و مطالبات خود را با آنها در میان گذاشتند.

رؤسای دانشگاه های سطح یک کشور برای شرکت در بیست و دومین اجلاس رؤسای دانشگاه های سطح یک کشور (باهدف آنالیز وضعیت استان های سیل زده)، به استان لرستان آمده اند. میزبان اصلی این نشست، دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی با همکاری و همیاری دانشگاه لرستان است.

رئیس هیئت ویژه آنالیز سیلاب های اخیر کشور که به دستور رئیس جمهور تشکیل شده است در این باره گفت: 200 نفر از محققان و صاحب نظران مختلف دانشگاهی کشور با این هیئت همکاری می نمایند.

دکتر محمود نیلی احمدآبادی توضیح داد: این هیئت بر اساس نظرات کارشناسی، نتایج نهایی گزارش خود درباره علل سیل و راهکارهای مقابله باسیل را به زودی به جامعه و رئیس جمهور ارائه می نماید.

وی ادامه داد: این هیئت که شامل کارگروه های مختلفی متشکل از اعضای هیئت علمی، کارشناسان و متخصصان بوده و هدف این است که از توانمندی ها و پتانسیل های مختلف جامعه دانشگاهی کشور برای برطرف مسائل و چالش ها استفاده گردد.

رئیس دانشگاه تهران اضافه نمود: از برنامه های این هیئت، بازدیدهای میدانی از مناطق سیل زده است.

دکتر خسرو عزیزی رئیس دانشگاه لرستان، نیز گفت: از ابتدای وقوع سیل اخیر در لرستان، ستاد امدادرسانی دانشگاهیان استان تشکیل شد و در قالب ارسال یاری های مختلف به سیل زدگان، فعالیت خود را انجام داده است.

وی ادامه داد: اولین نشست علمی آنالیز علل وقوع سیل اخیر استان را دانشگاه لرستان با حضور محققان دانشگاهی این دانشگاه برگزار نموده است تا دانشگاه بتواند نقش اثرگذارتری در ارائه راهکارها برای مقابله با مخاطرات طبیعی داشته باشد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "بازدید رئیس هیئت ویژه آنالیز سیلاب های کشور و معاون وزیر علوم از مناطق سیل زده" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازدید رئیس هیئت ویژه آنالیز سیلاب های کشور و معاون وزیر علوم از مناطق سیل زده"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید