بازگشایی راه های روستایی مسدود شده در استان اردبیل

به گزارش وبلاگ انجمن گفتگو، مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان اردبیل گفت: راه های روستایی مسدود شده از بارش برف و کولاک اخیر در استان بازگشایی شده است.

بازگشایی راه های روستایی مسدود شده در استان اردبیل

کلیم اله وثوقی گفت: با کوشش شبانه روزی راهداران استان اردبیل راه های روستایی مسدود شده از بارش برف و کولاک اخیر در استان اردبیل بازگشایی شده و فقط راه دسترسی 2 روستای صعب العبور و کوهستانی در منطقه گرمی و انگوت به جای مانده که این راه های روستایی نیز امروز بازگشایی می شوند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اردبیل می گوید: 60 اکیپ نوروزی راهداری با 230 دستگاه ماشین آلات و 430 نفر نیروی انسانی تا سرانجام تعطیلات در 22 راهدارخانه ثابت و سیار استان مستقر هستند.

وثوقی با اشاره به آخرین شرایط جاده های مواصلاتی استان گفت: هم اکنون شاهد آسمانی ابری تا نیمه ابری در بیشتر محور های مواصلاتی استان هستیم و در محور های رضی-گرمی بارش برف و در محور خلخال- اسالم کولاک مقطعی هستیم و با کوشش همکاران راهداری کلیه محور های مواصلاتی استان اردبیل باز بوده و تردد در آن ها جریان دارد.

او با اشاره به اینکه مسافران پیش از سفر شرایط راه های استان را استعلام نمایند، گفت: با توجه به شرایط محور های مواصلاتی از مسافران انتظار می رود پیش از سفر به وسیله سامانه 141 از شرایط جاده ها آگاه شوند. این سامانه به صورت شبانه روزی آماده پاسخگویی به هموطنان است.

وبلاگ انجمن گفتگو اردبیل اردبیل

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "بازگشایی راه های روستایی مسدود شده در استان اردبیل" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازگشایی راه های روستایی مسدود شده در استان اردبیل"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید