برپایی صندلی های عرضه دام بهداشتی در عید قربان

به گزارش وبلاگ انجمن گفتگو، صندلی های عرضه دام بهداشتی به مناسبت عید سعید قربان توسط معاونت خدمات شهری و محیط زیست شهرداری مناطق پهنه مرکزی دایر شده است.

برپایی صندلی های عرضه دام بهداشتی در عید قربان

عید قربان که به آن عیدالضحی هم گفته می گردد، از اعیاد بزرگ مسلمانان است. در این روز مردم پس از ذبح گوسفند، گوشت آن را بین همسایه ها و مستمندان تقسیم می نمایند.

چند سالی است که به موجب شیوع بیماری های مشترک بین انسان و دام از جمله تب کریمه، خرید قربانی از هر مکانی جایز نیست و مدیران شهری برای جلوگیری از شیوع این بیماری ها در آستانه عید قربان، صندلی عرضه دام بهداشتی دایر نموده اند.

مکان هایی که دام ها توسط دامپزشکان معاینه و با قیمت مناسب به متقاضیان عرضه می گردد. به گفته معاونان خدمات شهری و محیط زیست شهرداری مناطق پهنه مرکزی شامل مناطق 6، 7، 10، 11 و 12، علاوه بر عرضه دام زنده، بخشی از صندلی به کشتار اختصاص داده شده است که شهروندان می توانند پس از انتخاب دام با حضور و نظارت دامپزشکان آن را ذبح نمایند.

سال جاری مدیران شهری برای رفاه بیشتر مراجعه نمایندگان به صندلی های عرضه دام، فضایی به عنوان پارکینگ پیش بینی نموده اند. صندلی های پیش بینی شده در پهنه مرکزی به توضیح زیر است:

  • منطقه6:خیابان میرزای شیرازی، نبش کوچه سرو
  • منطقه7:خیابان بهشتی، خیابان مفتح، روبه روی اداره پست
  • منطقه10:خیابان رنجبر، حدفاصل خیابان های حسام الدین و نوری
  • منطقه11:قلمستان، جنب بازار میوه و تره بار محله قلمستان
  • منطقه12:خیابان ری، بالاتر از خیابان شوش، پس از پمپ گاز
منبع: همشهری آنلاین

به "برپایی صندلی های عرضه دام بهداشتی در عید قربان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برپایی صندلی های عرضه دام بهداشتی در عید قربان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید