قیمت گوشت نجومی شد!

به گزارش وبلاگ انجمن گفتگو، مدیرعامل اتحادیه دامداران گفت: عرضه گوشت با نرخ های فعلی در بازار ناشی از دلال بازی است و ارتباطی به دامدار ندارد.

قیمت گوشت نجومی شد!

به گزارش باشگاه وبلاگ انجمن گفتگو، عالی گفت: با وجود مسائل تامین نهاده های دامی و کمبود با نرخ مصوب، قیمت تمام شده دام افزایش یافته است. نرخ کنونی هر کیلو بره 62 تا 70 هزار تومان، گوساله زنده 53 تا 55 هزار تومان و خرید هر کیلو لاشه از دامدار 100 تا 110 هزار تومان است.

مدیر عامل اتحادیه دامداران گفت: عرضه گوشت با نرخ های کنونی در بازار ناشی از دلال بازی است چرا که به رغم هزینه های بالای فراوری، دامدار با ضرر عرضه می نماید.

عالی گفت: با توجه به آنکه قیمت دام و گوشت تابع هزینه های فراوری است، از این رو با استمرار افزایش روزمره قیمت نهاده های دامی احتمال نوسان قیمت گوشت در بازار شب عید دور از انتظار نیست.

طبق گفته وزیر جهاد کشاورزی طی ماه های بهمن و اسفند با دستور رئیس جمهور ارز تخصیص یافته و برای فروردین هم تمهیداتی اندیشیده شده است.

آنالیز ها از سطح بازار نشان می دهد که قیمت هر کیلو شقه گوسفندی 140 تا 150 هزار تومان، سردست گوسفندی 170 هزار تومان، شقه گوساله 130 تا 140 هزار تومان، سردست گوساله 160 هزار تومان بوده که نسبت به هفته های اخیر رشد معناداری داشته است. هر چند اتحادیه دامداران و شورای تامین کنندگان دام معتقدند که قیمت گوشت در عمده فروشی تغییر محسوسی نداشته است.

منبع: فرارو

به "قیمت گوشت نجومی شد!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قیمت گوشت نجومی شد!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید